۶۸۴ تن کالای احتکاری در استان همدان کشف شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
کد خبر: 84752439
۶۸۴ تن کالای احتکاری در استان همدان کشف شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل پلیس امنیت اقتصادی این مجموعه در ۲ هفته گذشته موفق به کشف ۶۸۴ تن کالای احتکاری در این استان شده است.

سردار سلمان امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهمترین اقلام کشف شده شامل ۲۸۰ تن گندم، ۱۷۵ تن روغن، ۸۷ تن نهاده های دامی، ۶۰ تن برنج و ۳۰ تن ماکارانی است.

وی اضافه کرد: همچنین ماموران امنیت اقتصادی با انجام کارهای اطلاعاتی و بکارگیری شیوه های مختلف موفق به کشف ۲۰ تن مرغ، ۲۰ تن آرد، ۱۲ تن قند و شکر احتکاری در منازل و انبارها شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: همچنین در این مدت ۴۰ هزار قلم و بسته مواد شوینده، ۴۰ هزار قلم اقلام خوراکی و بهداشتی نظیر رب و رشته آشی، بطری آب، دستکش به همراه یک هزار و ۵۰۰ دستگاه لوازم خانگی احتکاری کشف و ضبط شده است.

سردار امیری اظهار داشت: در این راستا ۲۵ محتکر اقلام اساسی و مورد نیاز مردم شناسایی و دستگیر و برای پیگیری مراحل اداری تحویل مراجع قضایی شده اند.

وی با بیان اینکه ۳۲ پرونده برای محتکران کالاهای اساسی در استان همدان تشکیل شده است افزود: ارزش کالاهای مکشوفه به بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال می رسد.

این مقام ارشد انتظامی استان همدان ادامه داد: بیشترین میزان کشفیات پلیس امنیت اقتصادی در ۲ هفته گذشته مربوط به مرکز استان بوده است همچنین کالاهای احتکاری در انبار مغازه ها یا پستوی منزل دپو شده بود که توسط پلیس کشف و ضبط شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha