۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۲۴
کد خبر: 84753044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۰ تُن جو احتکاری در قم کشف و ضبط شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۲۴
کد خبر: 84753044
۱۱۰ تُن جو احتکاری در قم کشف و ضبط شد

قم - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی قم از کشف و ضبط ۱۱۰ تُن جو احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی ثامن این استان خبر داد.

به گزارش شنبه شب ایرنا، از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی قم، شعبانعلی بکجانی با اشاره به گزارش‌های رسیده از احتکار در یکی از سوله‌های شهرک ثامن افزود: صبح روز جاری بازرسان سازمان جهاد کشاورزی قم با هماهنگی با قاضی مربوطه به محل مراجعه و در بازرسی ۱۱۰ تن جو کشف کردند.

وی اضافه کرد: پس از احراز تخلف احتکار، با همکاری پلیس اقتصادی برای فرد متخلف پرونده تشکیل و به همراه کشفیات به مقاهای قضایی تحویل داده شد.

مدیر بازرسی جهاد کشاورزی استان ارزش این محموله احتکاری را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور به طور جدی با محتکران و کسانی که اقتصاد جامعه را نشانه رفته‌اند برخورد خواهیم کرد.

طی هفته گذشته مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از شناسایی و کشف انباری با یکهزار و ۱۰۰ گونی آرد مشکوک به احتکار در ابتدای جاده کوه سفید، همچنین جانشین فرماندهی انتظامی استان نیز از کشف ۸.۵ تن ارزاق عمومی شامل قند، شکر، لپه و عدس طی خبر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha