رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌ جمهوری از ایرنا بازدید کرد

تهران- ایرنا- حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری صبح امروز از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد صالحی» و مدیران ارشد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در این بازدید در جریان فعالیت بخش‌های مختلف تحریریه خبر باسابقه‌ترین خبرگزاری کشور قرار گرفتند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پس از این بازدید و تا دقایقی دیگر، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، در سالن کنفرانس خبرگزاری جمهوری اسلامی پاسخگوی سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواهد بود. 

این نخستین بازدید و نشست خبری رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌ جمهوری از خبرگزاری جمهوری اسلامی در تمام ادوار ریاست جمهوری است.

حجت‌الاسلام والسلمین صالحی در دیدار با «علی نادری» مدیرعامل ایرنا، «مردم مداری» را از ویژگی‌های دولت سیزدهم برشمرد و با تبیین روند پیگیری درخواست‌های مردمی در جریان سفرهای استانی رئیس جمهور، فرایند دریافت، بررسی و پاسخگویی به گزارش‌ها و شکایت‌ها و همچنین ارزیابی عملکرد وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد: همکاری و مشارکت رسانه‌ها در جهاد تبیین عملکرد دولت مردمی مایه آرامش و نشاط در جامعه می‌شود.

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این دیدار، اطلاع‌رسانی به‌موقع و دقیق و همچنین مستندسازی و روایت‌گری خدمات دولت سیزدهم در حوزه پاسخگویی به مطالبات مردمی و تلاش برای حل مشکلات را امیدآفرین و موجب افزایش اعتماد عمومی دانست و برای همکاری ایرنا با مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در انعکاس برنامه‌ها و اقدامات این مرکز اعلام آمادگی کرد.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha