بازرسی مستمر از محل عرضه کالاهای اساسی و نانوایی‌های پردیس انجام می‌شود

پردیس – ایرنا - بخشدار مرکزی شهرستان گفت: در پی آزادسازی قیمت‌ها و اجرایی شدن طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها توسط دولت، بازرسی از محل عرضه کالاهای اساسی و نانوایی‌های شهرستان به طور مستمر در حال انجام است.

محمود حیدری روز چهارشنبه در حاشیه حضور گشت مشترک بازرسی از نانوایی های، فروشگاه های زنجیره ای و  محل های عرضه کالاهای اساسی  در شهر پردیس و روستای باغکمش به خبرنگار ایرنا گفت: بازرسی‌های گسترده در سطح شهرستان پردیس با  حضور میدانی فرماندار، معاونین و بخشداران در بازار به ویژه در بخش مرکزی پردیس، بازار را آرام کرد.

وی با اشاره به رصد مستمر بازار و ثبت تخلفات احتمالی توسط تیم‌های مختلف نظارتی اظهار داشت: نمایندگان جهاد کشاورزی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف ، گران‌فروشی احتمالی بازار را رصد می‌کند و دستگاه‌های دیگر نیز هر یک به نوبه خود شرایط بازار را زیر نظر دارند.‌

بخشدارمرکزی شهرستان پردیس با اشاره به اعلام اخطار به یک نانوایی در جریان گشت مشترک، افزود: کمبود نان را یکی از نگرانی های بی مورد و سبب ایجاد بار روانی بر مردم است و در بخش مرکزی و روستاهای پردیس نگرانی نداریم،  کم فروشی و گران فروشی با بازرسی و نظارت ها مرتفع  می شود و در این راستا یک نانوایی به دلیل کم فروشی اخطار دریافت کرد.

‌کودکان روستای کرشت بر علیه بیماری سرخک واکسینه شدند

حیدری ادامه داد: طی هماهنگی دهیاری و روستای کرشت و مساعدت و اقدام ویژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان،کارشناسان خانه بهداشت کرشت، با مراجعه به درب منازل اهالی وساکنین روستا تزریق واکسن سرخک و قطره خوراکی فلج اطفال در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این طرح  واکسیناسیون خانه به خانه در تمام روستاهای بخش مرکزی شهرستان در جال اجرا است، اظهار داشت: اهالی روستاهای بخش مرکزی پردیس واصفجان، باغکمش، اصطلک و کرشت در صورت مشاهده علائم بیماری در فرزندان زیر پنج سال ، نظیر؛ تب و بثورات پوستی، دانه‌های قرمز روی پوست، به خانه بهداشت روستا مراجعه کنند.

جلوگیری از دو مورد ساخت و ساز غیر مجاز در روستای باغکمش

بخشدار مرکزی شهرستان پردیس گفت: با همراهی روستائیان، نظارت شورا و دهیاری و بازرسی از دو مورد ساخت و ساز غیر مجاز در روستای باغکمش شهر پردیس جلوگیری شد.

حیدری با اشاره  به برگزاری مستمر گشت بازرسی جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، توضیح داد: رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیر مجاز در آن وجود دارد و نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز از سال گذشته  به صورت ویژه در دستور کار بخشداری مرکزی قرار گرفته است.

وی با اشاره به وظایف ذاتی دستگاه های متولی همکاری نهادهای دهیاران و شوراها  برای مقابله با ساخت و ساز ، اظهار داشت: همکاری و هماهنگی مضاعف بین دستگاه ها برای  مقابله با ساخت و سازها غیر مجاز و اجرای قوانین مقررات کمیسیون ماده ۹۹ بسیار موثراست.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha