حضور گسترده مردم شهرستان ری در انتخابات ریاست جمهوری

شهر ری - ایرنا - شهروندان ری بعنوان قبله تهران با حضور حداکثری در شهرها و بخشهای این شهرستان در پای صندوق های رای یک بار دیگر حماسه ساز شدند.

به گزارش ایرنا ، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و اماکن متبرکه ری ، مساجد و مدارس و مراکز رای گیری در ری امروز با حضور در ساعات اولیه شهروندان ری نشان از روزی پرشکوه در تاریخ برگزاری انتخابات دارد.

روز جمعه احمد وحیدی وزیر کشور با تاکید بر اینکه رأی مردم حق الناس است و به شدت از آرا صیانت می کنیم، اظهار کرد: انتخابات با کمال صحت و با رعایت کامل صیانت از آرای رای‌دهندگان همچون گذشته، محقق خواهد شد.

فرآیند اخذ رای از رای دهندگان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح جمعه در شعب اخذ رای سراسر کشور آغاز شد.

حضور گسترده مردم شهرستان ری در انتخابات ریاست جمهوری

 مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری باحضور در شعبه اخذ رأی مسجد اعظم بخش قلعه نو ضمن بازدید از فرآیند رأی گیری در بخش قلعه نو رأی خود را به صندوق انداخت.

همچنین شیخ محمدی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و اسحاقی بخشدار قلعه نو فرماندار ویژه شهرستان ری را همراهی کردند.
 

مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: آراء مردم شریف ایران پشتوانه قوی و خوبی برای رئیس جمهور منتخب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

حضور گسترده مردم شهرستان ری در انتخابات ریاست جمهوری

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ری با اعلام آغاز فرآیند رأی گیری در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان عنوان کرد: در این انتخابات مردم عزیز می توانند با دو سند هویتی شناسنامه و کارت ملی اقدام به رأی ریزی نمایند. همچنین تمامی متولدین ۱۵ تیرماه ۱۳۸۵ به قبل می توانند در این انتخابات شرکت نمایند.

همزمان با سراسر کشور، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری آغاز فرأیند رأی گیری را در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان اعلام و از مردم غیور و ولایتمدار شهرستان دعوت نمود در ساعات اولیه باحضور در شعبات در انتخابات شرکت نمایند.

فرماندار ویژه شهرستان ری اعلام کرد: به کمک خداوند متعال و مدد اهل بیت علیهماالسلام و با تلاش و همکاری خوب اعضای محترم هیئات اجرایی، نظارت و بازرسی فرآیند رأی گیری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تمامی شعب اخذ رأی شهرستان ری با ۴۶۸ صندوق همزمان با اعلام وزیر محترم کشور در ساعت ۸ صبح روز جاری آغاز گردید.

وی افزود: بنده در ابتدا از محضر تمامی مردم ولایتمدار شهرستان ری به جهت حضور حماسی در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری در روز ۸ تیرماه و ثبت عدد مشارکت ۶۴ درصد تقدیر و تشکر نموده و بدینوسیله از تمامی همشهریان گرامی دعوت می نمایم در ساعات اولیه انتخابات با مراجعه به شعب رأی خود را به صندوق ها ریخته و وظیفه شرعی و قانونی خود را در جهت سرافرازی کشور عزیزمان ادا نمایند.

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: فرآیند اخذ رای از رای دهندگان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح جمعه در شعب اخذ رای سراسر کشور آغاز شد.

لذا به استناد ماده ۳۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آنها ۱۸ سال تمام باشد؛ یعنی متولدین روز ۸ تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی خود در انتخابات مذکور شرکت کنند.

رای دهندگان خارج از کشور که مدارک شناسایی فوق را به همراه ندارند می‌توانند با ارائه گذرنامه‌ی معتبر خود نیز رای دهند.

همچنین به منظور تسریع در احراز هویت رای دهندگان، ارائه کارت ملی برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی، الزامی است.

پیش از این رئیس ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: استان تهران بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است و کار سنگینی برای برگزاری انتخابات داریم، چهار راهبرد مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت مد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات رعایت شد.

مادر شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان ایران رای خود را به صندوق انداخت 

عروس و داماد فشافویه ای رای دادند

 زینب عزیزی حافظ کل قرآن و دانشجو و  ساسان پیر فلک دانشجو ساکن فشافویه رای خود در صندوق اخذ رای شعبه فرهنگسرای پیامبر اعظم انداختند.

برپایی ۷ شعبه اخذ رای در بهشت زهرا(س) و حرم مطهر امام خمینی(ره) ویژه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری


همزمان با برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هفت شعبه اخذ رای جهت اخذ آراء زائرین شهدا و اهل قبور و حرم مطهر امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) و حرم مطهر امام راحل راه اندازی شد.

️شعب اخذ رای در سازمان بهشت زهرا(س) در باب الزهرا(س)، باب الرضا(ع)، یادمان شهدای هفتم تیر، میدان شهیدافراسیابی، سالن دعای ندبه و عوارضی تهران_ قم جانمایی شده و ۲ صندوق نیز در حرم مطهر واقع شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha