۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۴۴
کد خبر: 84759391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک مقام تاجیکستانی از ظرفیتهای گردشگری خراسان رضوی بازدید کرد

مشهد- ایرنا- معاون اول رییس کمیته ارشد گردشگری جمهوری تاجیکستان از ظرفیتها، تاسیسات، امکانات و جاذبه‌های گردشگری استان خراسان رضوی بازدید کرد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط‌عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان‌ رضوی، معاون اول رییس کمیته ارشد گردشگری جمهوری تاجیکستان در این بازدید گفت: برای اجرایی شدن تبادلات گردشگری بخش خصوصی ترکمنستان با بخش خصوصی ایران مذاکره خواهد شد تا تفاهمنامه، اجرایی شود.

حبیب الله امیر بیک زاده افزود:با توجه به این که مردم هر دو کشور یک‌زبان، یک فرهنگ و یک ریشه دارند، نسبت به یکدیگر دلبستگی زیادی دارند.

وی تاکید کرد:مردم تاجیکستان، ایرانی‌ها را از صمیم قلب دوست دارند و این‌که با زبان فارسی صحبت می‌کنیم مایه افتخار ماست.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی هم در این بازدید گفت: هیات تاجیکستانی که برای فراهم کردن مقدمات توسعه گردشگری و امضای تفاهمنامه به تهران آمده بود و در راستای توسعه همکاری‌های گردشگری بین ایران و تاجیکستان به خراسان رضوی سفر کرد.

سیدجواد موسوی افزود:آمادگی داریم تور آشناسازی برای فعالان گردشگری و فعالان رسانه تاجیکستان برگزار و از آنها میزبانی کنیم همچنین خراسان رضوی تجارب خوبی در ساخت واحدهای اقامتی و خدمات رسانی و پذیرایی دارد که می تواند این تجربیات را به تاجیکستان منتقل کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha