۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84759426
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان رضوی:مجتمع فرهنگی تربت حیدریه باید امسال به بهره‌برداری برسد

تربت حیدریه- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: کار ساخت بنا، ساختمان و محوطه مجتمع فرهنگی هنری پیشکوه تربت حیدریه باید تا پایان سال‌جاری به اتمام برسد.

یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری پیشکوه تربت حیدریه افزود: بهار آینده باید اقدام لازم برای تجهیز این مجتمع انجام شود تا مردم و هنرمندان بتوانند از ظرفیت مجتمع فرهنگی و هنری تربت حیدریه استفاده کنند.

استاندار خراسان رضوی همچنین از مرکز رشد واحدهای فناور تربت حیدریه بازدید و با مدیران شرکتهای دانش بنیان مستقر در این واحدها گفت و گو کرد.

نظری گفت: نگاه کلی کشور آن است که جلوی  واردات کالا که نمونه داخلی آن در داخل وجود دارد گرفته شود و بنای ما حمایت از تولید داخل است.

مجتمع فرهنگی و هنری پیشکوه تربت حیدریه از جمله زیرساختهای مهم فرهنگی و هنری این شهرستان است که عملیات اجرایی آن از  سال ۱۳۸۶ آغاز شده اما به دلیل کمبود اعتبار هنوز به بهره برداری نرسیده است.

برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری تربت حیدریه ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است که تا کنون ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار آن تامین شده است.

مرکز رشد شهرستان تربت‌حیدریه هم سال ۱۳۹۳ با مشارکت پارک علم و فناوری خراسان رضوی و دانشگاه تربت‌حیدریه فعالیت خود را آغاز کرد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفرهای شهرستانی خود صبح پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه وارد شهرستان تربت‌حیدریه شد و پس از استقبال از جانب فرماندار تربت‌حیدریه و دیگر مسوولان این شهرستان، با حضور در مزار شهدای گمنام بوستان پیشکوه نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد. 

شهرستان تربت‌حیدریه ۱۴۰ آزاده، هزار شهید و دو هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم انقلاب و نظام مقدس اسلامی ایران کرده است.

استاندار خراسان رضوی را در سفر به تربت‌حیدریه معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون اقتصادی، معاون زیارت و تنی چند از مدیران استانداری این استان همراهی می‌ کنند. 

بازدید از روستای بسک، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های استاندار خراسان رضوی در تربت حیدریه است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha