۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84759687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 افراد بیکار در محلات کم برخوردار البرز جذب بازار کار شوند

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: محله های کم برخوردار این استان دارای افراد جویای کار بوده که با توجه به نیاز شهرک های صنعتی اشتهارد به بیش از پنج هزار نفر نیروی کار می توان اقدامات موثر در این زمینه داشت.

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود:  باید در شهرستان  اشتهارد در خصوص تامین مسکن کارگری و ایجاد بسترهای حمل و نقل عمومی اقدام ویژه ای صورت گیرد.

وی با بیان اینکه طی بازدیدهای مکرر از مشکلات و نیازهای ساکنان مسکن های مهر استان البرز باخبر هستم، بیان داشت: بر این اساس باید کارگروه یا ستادی در راستای ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها برای برنامه ریزی در جهت حل مشکلات ایجاد شود.

استاندار البرز ادامه داد: ایجاد زیرساخت های لازم و امکاناتی همچون مراکز فروشگاهی، حمل و نقل عمومی، نظافت، روشنایی، امنیت و ساماندهی برای مسکن های مهر طبق زمانبندی منطقی ضرورت دارد.
وی افزود: خانه احسان باید در محله های هدف قرارگاه اجتماعی البرز یعنی محلات کم برخوردار  مستقر شود و برای کمک به نیازمندان هماهنگی های لازم را با دستگاه ها و نهادهای مربوطه داشته باشد.
استاندار البرز گفت: فرمانداران باید در خصوص ساماندهی ۶۶ محله  کم برخوردار البرز وارد عمل شوند و  ضرورت دارد که در این محله ها مردم را در امور مشارکت بدهیم و از ظرفیت آنها در جهت پیشبرد اهداف بهره برداری کنیم.
عبداللهی اظهار داشت : راه اندازی مسابقات ورزشی برای آقایان و بانوان و برنامه ریزی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با استفاده از ظرفیت اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری های مناطق در دستور کار قرار گیرد.
استاندار البرز یادآورشد: در این مسیر موانع بسیاری در خصوص تامین اعتبار داریم که باید علاوه بر پیگیری ها و رایزنی های ملی با همدلی و همپوشانی، راهکارهای لازم را اتخاذ کنیم.
وی با اشاره به ضرورت ساماندهی  پسماندهای حلقه دره البرز  افزود: تمامی شهرداری ها باید خودروهای حمل زباله را  مناسب سازی کنند تا شاهد ریزش زباله ها در مسیر نباشیم.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد که معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در خصوص ساماندهی سگ های بی خانمان، طرح عملیاتی ارائه دهد.
عبداللهی در پایان با اشاره به وضعیت ۲ خانواده دارای فرزندان چهارقلو، و ضرورت حمایت مدیران دستگاه های اجرای و خدمات رسان از فرزندآوری و خانواده های دارای چندفرزند، گفت: باید در خصوص تامین مسکن این خانواده ها و همچنین یک خانواده دارای فرزندان سه قلو اقدام و نتیجه اعلام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha