صادق درودگر در گفتوگو با برنامه تلویزیونی ورزش و مردم با تبریک قهرمانی استقلال گفت: یکی از کارهای خوب این فصل واگذاری تبلیغات محیطی بود که هم استقلال و هم پرسپولیس این کار را انجام دادند. درآمد تبلیغات محیطی در سال ۱۳۹۶ بالغ بر حدود ۱۷ میلیارد تومان بود که این رقم در مزایده فصل جاری فوتبال ایران به عدد ۱۸۰ میلیارد تومان رسید. تبلیغات محیطی یکی از مهمترین منابع درآمد باشگاههای فوتبال در جهان به شمار میرود و در ایران نیز خوب است که باشگاه عهدهدار این کار باشد.
وی ادامه داد: برای بهرهمندی از مزایای تبلیغات محیطی سازمان لیگ دورههایی را گذاشته و ابزار لازم را پیشبینی کرده است اما در چند سال گذشته به خاطر شرایط کرونایی این روند کُند بود. نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا afc نیز کلاسهایی را برای مدیران بازاریابی باشگاهها ایران انجام دادند. افزایش درآمد تبلیغات محیطی تابع شرایط لیگ و تلاش باشگاههایی مانند استقلال بود. ما در این زمینه با باشگاهها صحبت کردیم. ۵ درخواست ما رسیده است و در نظر داریم در جلسه پیشرو در خصوص ساماندهی تبلیغات محیطی صحبت کنیم.
رییس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با اشاره به ادعای فتاحی در مورد سازمان لیگ و پرسپولیس نیز گفت: باشگاه پرسپولیس در بدو قرارداد تمام بدهی خود را تسویه کرد اما کارگزار استقلال تعهداتی داشت که فقط یک مورد را انجام داد و ما این موضوع را در مجرای قانونی پیگیری خواهیم کرد. پرداخت یا عدم پرداخت باشگاهها به سازمان لیگ ربطی ندارد زیرا شرکت طرف قرارداد پرسپولیس مشخص و مجری تبلیغات محیطی شرکت دیگری است. ما هیچ ارتباط کاری نداریم و یک تبلیغ هم برای پرسپولیس نگرفتیم.
درودگر در پایان با اشاره به ادعای حاشیهسازی برای استقلال گفت: من نمیدانم چرا آقای فتاحی اصرار دارد مصاحبههای ما را به استقلال ربط دهد؟ مسوول حقوقی فدراسیون اعلام کرده که باشگاه استقلال باید طلب خود را پرداخت کند و این هیچ ربطی به حاشیهسازی ندارد.
نظر شما