تقویت زیرساخت‌ها مهمترین مطالبات مردم آذربایجان‌غربی از دولت است

ارومیه - ایرنا - امام جمعه موقت ارومیه گفت: این استان از عقب ماندگی در سال‌های گدشته رنج‌ می‌برد و تقویت زیرساخت‌ها از مهمترین مطالبات مردم استان از دولت سیزدهم است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حیدری زاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: آذربایجان غربی ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد که نگاه ویژه به آنها موجب توسعه روزافزون استان خواهد شد.

وی اضافه کرد: گردشگری، معادن و بخش کشاورزی از مهمترین ظرفیت‌های استان است که تاکنون اقدام خاصی برای شکوفایی آنها صورت‌ نگرفته است.

حجت الاسلام اظهار ‌کرد: رونق بخش های مختلف با اهتمام ویژه دولت در آذربایجان غربی می تواند محقق شود و مطمئن هستیم دولت سیزدهم در این خصوص، گام های بلندی برخواهد داشت.

امام جمعه موقت ارومیه گفت: آذربایجان غربی نقش بسیار اثرگذاری در دوران دفاع مقدس و برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کرده و می‌طلبد که با توجه به این امر، برنامه ریزی خاصی برای توسعه استان تمهید شود.

حجت الاسلام حیدری زاد با گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام والمسلمین حسنی افزود: یاد این مجاهد نستوه باید همواره زنده نگه داشته و خاطرات او همواره تبیین و بازخوانی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha