اختصاص اعتبار برای تکمیل ورزشگاه هاکی نقده به صورت جدی پیگیری می‌شود

ارومیه - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه نقده از مناطق مستعد رشته هاکی در کشور است، گفت: اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل ورزشگاه هاکی نقده به صورت جدی پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیدحمید سجادی روز جمعه در بازدید از ورزشگاه هاکی چمنی ۹ دی نقده افزود: تخصیص اعتبار لازم به این ورزشگاه می تواند در ترغیب جوانان مستعد این شهرستان به هاکی مثمرثمر باشد.

وی سپس کلنگ کارخانه کاغذسازی بخش خصوصی با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی در راستای اشتغال جوانان را به زمین زد؛ قرار است فاز اول این واحد طی ۱۸ ماه تکمیل شود.

نماینده ویژه دولت سیزدهم در ادامه از واحد تولیدی داروگستر ساواشفاژن بازدید کرد؛ این واحد تولیدی برای ۱۷۰ نفر با تولید انواع دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و مکمل‌های غذایی در حال فعالیت است.

سجادی دیداری نیز با خانواده شهیدان نجف و انشاءالله ابراهیمی داشت و با اهدای لوح به پدر این شهدا، یاد آنان را گرامی داشت.

وزیر ورزش همچنین از استادیوم جهان پهلوان تختی نقده بازدید کرد؛ این ورزشگاه برای تکمیل نیازمند نوسازی سکوها و صندلی ها، سرویس های بهداشتی و نصب نورافکن و تارتان است.

سجادی به عنوان نماینده ویژه دولت سیزدهم همزمان با سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به آذربایجان‌غربی به نقده سفر و ضمن حضور در مزار شهدا، از اماکن ورزشی این شهرستان و یک واحد تولیدی بازدید کرد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی طی حدود ۹ ماه گذشته ۲۰ سفر استانی داشته و به استان های مختلف کشور سفر کرده است؛ در این سفرها هزاران طرح، صدها هزار میلیارد ریال اعتبار دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایرنا بیست ویکمین سفر استانی هیات دولت که مقصد آن آذربایجان غربی است از صبح امروز آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha