۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۰۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84762204
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 مشکلات روستاییان به مسوولان منعکس و پیگیری می‌شود

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان از در دستور کار بودن سفر به روستاهای استان خبر داد و گفت: در جریان این بازدیدها، مشکلات و دغدغه‌های روستانشینان را شناسایی و ضمن انعکاس به مسوولان مربوطه، پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر شنبه در بازدید از روستاهای مرزی "خشکلان" و "ساوجی" شهرستان مریوان اظهار داشت: هدف از سفر به روستاها، به ویژه نقاط مرزی، شناسایی مشکلات و کمبودها،

انعکاس آن به مسوولان و تلاش برای رفع آن است.

وی بر لزوم تلاش مسوولان و دستگاه‌های مختلف برای رفع دغدغه‌های روستانشینان مرزی تاکید کرد و یادآور شد: توجه به روستاها و ارائه خدمات مناسب به روستانشینان، کمک به توسعه استان است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات روستانشینان، خدمت به مردم، سرکشی از روحانیون و رسیدگی به امور روستاها را یک وظیفه و افتخار دانست و اضافه کرد: در این راستا از هیچ تلاشی دریغ

نخواهیم کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی کار فرهنگی در سطح روستاها را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: با فرهنگ‌سازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌توان مانع بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها شد.

 مشکلات روستاییان به مسوولان منعکس و پیگیری می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با حضور در منازل ماموستا ملا یوسف حسینی و ماموستا عبدالله نیک‌خواه امامان جماعت روستاهای “خشکلان و ساوجی” مریوان، از آنان تجلیل کرد.

شهرستان مریوان در ۱۱۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha