۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84764031
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

ساماندهی میدان مرکزی میوه و تره بار شهر همدان ضروری است

همدان-ایرنا- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: رسیدگی و ساماندهی هرچه سریعتر نحوه فعالیت و کار میدان مرکزی میوه و تره بار شهر همدان در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و رفاه شهروندان امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سید محمود عسگریان» روز دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت میدان بار شهر همدان، افزود: تا پایان تیرماه بخشی از ساختار فیزیکی میدان فعلی میوه و تره بار شهر همدان اصلاح می شود که این امر زمینه برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت واسطه ها(دلالان دست دوم) و حق العمل کاران در میدان میوه و تره بار شهر همدان موجب افزایش قیمت عرضه میوه برای مصرف کننده شده است، از رییس اتحادیه بار فروشان همدان خواست در راستای اجرای سیاست های دولت مبنی بر پیشگیری از افزایش قیمت ها و رعایت قواین مصوب، فعالیت های این مرکز با همکاری غرفه داران ساماندهی شود. 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه قرارداد پروژه ساخت میدان بار جدید سال ۹۵ بین شهرداری همدان و کنسرسیوم وقت که مسوولیت ساخت و ساز را بر عهده دارد منعقد شده است، افزود: این پروژه تاکنون پیشرفت مناسبی نداشته و روند حقوقی کار نیز از طریق دادگستری در قالب یک پرونده بررسی شده است.

به گفته عسگریان، باید در کوتاه ترین مدت وضعیت پیمانکار پروژه ساخت میدان بار جدید تعیین تکلیف شود تا با همکاری شهرداری و اتحادیه مربوطه در مدت زمان مناسب پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha