به گزارش ایرنا، صلاح الدین ایزدفر، روز دوشنبه در جلسه این کمیسیون، اخلاق مداری را از پایههای موفقیت کسب و کار دانست و افزود: اخلاق مداری به معنای عمل کردن مطابق با قواعد و قوانین خاص مورد پذیرش عموم است.
او ادامه داد: اخلاق مداری و حرفهای بودن برای تمام سازمانها و شرکتها بسیار ارزشمند است و بنگاههای تولیدی و اقتصادی با ایجاد فضای ارزش آفرینی معنوی میتوانند ارزش آفرینی اقتصادی هم داشته باشند و قطعا سازمانهای اخلاق مدار همیشه یک گام جلوتر از دیگر سازمانها خواهند بود.
وی، با اشاره از دست دادن بازارهای صادراتی اظهار داشت: هم اینک محصولات ایران با برند و اسم دیگر کشورها به فروش میرسد که این ناشی از عدم اشراف اطلاعاتی و رقم زدن تجربیات منفی توسط برخی از صادرکنندگان در بازارهای هدف است که موجب میشود به نتایج اخلاقی و اقتصادی مطلوبی در کشور و در بازارهای بین المللی نرسیم.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس افزود: نیاز است با ایجاد تعامل در بین تمام ارکان و بخش ها، تصمیمات و سیاستگذاری ها با در نظر گرفتن تمام جوانب اجتماعی و اقتصادی اتخاذ شود.
نظر شما