پسر هشت ساله گمشده در جنگل‌های شرق گلستان پیدا شد

گنبدکاووس - ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش گفت: پسر بچه هشت ساله گمشده در محدود آبشار لوه گالیکش بعد از ۱۲ ساعت جستجو در مناطق جنگلی پیدا شد.

محمدرضا استیری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عصر دیروز گمشدن یک پسربچه در محدود آبشار لوه به هلال احمر اطلاع داده شد که بلافاصله ۲۰ نیروی امدادی برای بررسی و انجام جستجو به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر به همراه گروه‌های مردمی و بسیجی در ابتدای جستجو ۲ فرضیه سقوط به پایین دست و حرکت به منطقه بالادست را مطرح کردند و بر این اساس با تجهیزات امدادی، بررسی مناطق پایین دست شروع شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالکیش ادامه داد: نیروهای امدادی در بررسی مناطق پایین دست هیچ نشانه‌ای مبنی بر سقوط این پسربچه پیدا نکردند و به دنبال آن پیگیر فرضیه دوم شدند که به احتمال فراوان این کودک به سمت ارتفاعات بالادست آبشار رفته باشد.

استیری تصریح کرد: در ادامه جستجو برای پیدا کردن این بچه، یکی از اهالی روستای کرنگ کفتر گالیکش صبح امروز یک پسربچه سرگردان را در اطراف روستا مشاهده کرد و موضوع را به نیروهای هلال احمر اطلاع داد که در نهایت مشخص شد این بچه همان کودک مفقوده شده است.

همچنین قاسم غریب‌آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در خصوص آخرین وضعیت تجسس برای پیدا کردن دختر بچه هشت ساله سمنانی اظهار داشت: تاکنون هیچ اثری از این کودک هم به دست نیامده است.

وی یادآور شد: تجسس توسط پنج تیم پشتیبان گلستانی و یک‌ تیم آنست (سگ‌های تجسس) ادامه دارد و از روز یکشنبه نیز یک دستگاه پهباد شناسایی به منطقه اعزام شده است.

گم شدن دختر بچه هشت ساله جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان سمنان به هلال احمر گلستان گزارش و از آنان برای یافتن وی تقاضای کمک شد.

این دختر در منطقه دشت‌شاد از توابع حسین‌آباد کالپوش استان سمنان (منطقه مرزی استان‌های سمنان و گلستان) مفقود شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha