هلال احمر گرگان بیش از بقیه شهرهای گلستان به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کرد
امداد رسانی به حادثه دیدگان در استان گلستان

گرگان - ایرنا  - مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر  گلستان گفت: پایگاه های جمعیت هلال احمر گرگان با پوشش ۸۸ مورد حادثه در سه ماه نخست امسال بیشترین عملکرد را در بین ۱۴  شهرستان استان ثبت کرده است.

قاسم غریب آبادی عصر دوشنبه در گزارشی به خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: جمعیت هلال احمر مینودشت با ۸۶ مورد و کردکوی با ۴۶ مورد به ترتیب رتبه های دوم و سوم پوشش حادثه را به خود اختصاص دادند .

وی خاطر نشان کرد : در مجموع حوادث پوشش داده شده توسط جمعیت هلال‌ احمر گلستان در سال جاری ۴۷۶ مورد حادثه بود که از این تعداد ۳۴۹ مورد جاده‌ای، ۵۰ مورد شهری و ۳۷ مورد کوهستانی است. 

به گفته غریب آبادی، برای پوشش این تعداد حوادث از هزار و ۸۶۴ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر در شهرستان های تابعه با بهره گیری از خودرو های آمبولانس، کمک دار و نجات‌ استفاده شد. 

وی اضافه کرد : حادثه دیدگان این حوادثسه هزار و ۴۸۷ نفر بودند که ۲ هزار و ۲۲۰ نفر آن توسط جمعیت هلال احمر امداد رسانی شدند .

استان گلستان  با ۲ میلیون نفر جمعیت در شمال کشور قرار دارد و از شمال با ترکمنستان ، از شرق با خراسان شمالی، از جنوب با سمنان و از غرب با مازندران همسایه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha