۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 785
کد خبر: 84765326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشجویان در طرح دستیاری فناوری شرکت می‌کنند

۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۳
کد خبر: 84765326
دانشجویان در طرح دستیاری فناوری شرکت می‌کنند

تهران - ایرنا - دانشجویان در طرح دستیاری فناوری با هدف مهارت آموزی در حوزه فناوری و نوآوری و هموار شدن به کارگیری آنها در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، در این طرح که به همت معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم تهیه شده است، دانشجویان یک دوره زمانی ۶ ماهه مهارت آموزی و فعالیت فناورانه را در شرکت های فناور و دانش بنیان تجربه می کنند و به ازای ۳۰۰ ساعت کار در طول ۶ ماه دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ماهیانه به ترتیب مبلغ یک، ۲ و سه میلیون تومان دریافت می کنند.

طرح دستیاری فناوری در راستای بهبود توانمندی دانشجویان در حوزه مهارت‌های مرتبط با کسب و کار و توسعه فردی دوران تحصیل ، فراگیری کار تیمی ، یادگیری دانش تجاری و پیشگامی در عرصه فناوری و نوآوری تهیه شده است.

این طرح با راهبری و هدایت دو نهاد دانشگاه و پارک های علم و فناوری  بر اساس هدایت هدفمند آموزه‌های دانشجویان در راستای استفاده کاربردی و کسب تجربه عملی جهت شکل‌گیری دانشگاه جامعه محور، پاسخگو و کارآفرین و ایجاد انگیزه و حس امید و نشاط و القای تفکر آموزش پویا در دانشجویان و با هدف تربیت نیروی متخصص تنظیم ودر هر استان برنامه‌ریزی شده است.

دانشجویان در طرح دستیاری فناوری شرکت می‌کنند

فراهم شدن زمینه فراگیری بخشی از توانایی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز بازار کار برای دانشجویان در طول دوران تحصیل، هموار شدن به کارگیری دانشجویان در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری،  ۶ ماه فرصت کارآموزی در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوراز مزایای اجرای این طرح است.

همچنین کسب امتیازات گوناگون توسط شرکت‌های فناور از سمت پارک علم و فناوری، فرصت انتخاب رایگان و هوشمند مدیران و کارکنان آینده شرکت ها از دانشجویان مستعد و واجد شرایط از دیگر مزایای این طرح است.

دانشجویان تا ۲۰ خرداد ماه مهلت دارند برای اطلاعات بیشتر و دریافت آیین نامه این طرح به سامانه دستیار فناوری به آدرس http://www.parkintern.ir مراجعه کنند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha