انتصاب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر

بوشهر- ایرنا- اکبر پورات به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر سه‌شنبه در حاشیه نشست شورای اداری استان بوشهر اکبر پورات به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار معرفی و از خدمات و تلاش های محمد تقی ایرانی به عنوان معاون  استاندار قدردانی شد.

پورات پیش از این، مسئول پیشین اطلاعات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بود.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این نشست با اشاره به انتصاب معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: اکبر پورات با پشتوانه تجربی 18 ساله در سازمان اطلاعات سپاه استان، دانش لازم و اشراف و آگاهی کامل به وضعیت استان، مولفه‌های لازم را برای ایفای نقش در این سمت مهم استان دارد.

سردار علی رزمجو با تقدیر از تعامل و همکاری همه جانبه و مثبت محمد تقی ایرانی معاون سیاسی سابق استاندار با شورای تامین استان، افزود: پورات که پیش از این مسئول اطلاعات سپاه امام صادق در استان بوشهر را به عهده داشت، تسلط بسیار خوبی به مسائل امنیتی و اطلاعاتی استان دارد و جریانات و گرایش‌های سیاسی استان را به خوبی می‌شناسد.

وی ادامه داد: او دکتری حقوق جزا را در کارنامه دارد و تا کنون تعامل و تبادل تجربیات بسیار خوبی با هماهنگی اطلاعات استان در ناجا و اطلاعات، ارتش و سپاه داشته است.

رزمجو اذعان کرد: هر چند جایگزینی او برای مجموعه سپاه امام صادق (ع) دشوار است اما بر اساس نیاز استان و احترام به درخواست استاندار و وزیر کشور با ماموریت او در این سمت موافقت شد تا بتواند با دانش و تجربه خود بیش از گذشته برای بوشهر منشا خدمت باشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha