۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۱
کد خبر: 84766989
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبدانان: امام خمینی (ره) نماد عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است

ایلام- ایرنا- امام جمعه ابدانان گفت: حضرت امام (ره) مظهر عزت ، نماد و اقتدار ایران اسلام و پرچمدار و مایه افتخار جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد سوری روز چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: آن عارف نستوه با ایجاد و رهبری داهیانه بزرگترین انقلاب اسلامی در جهان به دین و شریعت بها داد و مکتب انسان ساز اسلام عزیز را در بین ادیان الهی جایگاه و منزلت ممتازی عنایت بخشید.

وی نهضت عظیم حضرت امام راحل را نوری از انوار فروزان قرآن کریم توصیف کرد و افزود: بزرگداشت یاد و نام این رهبر فقید و مرجع عالی مقام جهان تشیع زمینه ساز تکریم و توسعه معنویات و تعمیق منش و اخلاق انسانی در جامعه را مهیا می کند.

امام جمعه آبدانان امام خمینی (ره) را یک‌ رهبر بی بدیل و تحولگرا دانست و یادآور شد: مهمترین و بارزترین قدرت امام احیای دین مبین اسلام و اثبات قدرت و کارایی این مکتب پویا در اداره جامعه و ارائه آن به افکار عمومی عالم بود که این صراط مستقیم و راه روشن بعد از رحلت ایشان توسط مقام معظم رهبری به نحو مطلوب و شایسته و در اوج قدرت و تدبر ادامه دارد.

فرماندار آبدانان نیز در این نشست گفت: مدیران اجرایی در کسوت کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه دارند که برای تقویت و فراگیر شدن افکار پیامبرگونه حضرت امام (ره) همه ظرفیت نهادهای مربوطه را بکار گیرند.

یدالله حاتمی ضمن گرامیداشت سالگرد رحلت رهبر فقید انقلاب اسلامی افزود: در این ایام پرحزن و اندوه ۴۰ ویژه برنامه فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی شامل برگزاری مسابقات علمی، آشنایی جوانان با متن و مفهوم وصیتنامه سیاسی الهی حضرت امام (ره)، شب های شعر و خاطره ویژه سیره آن امام همام، راه اندازی دستجات سینه زن در معابر عمومی، برپایی محافل قرائت قرآن کریم ، پویش شخصیت شناسی امام خمینی (ره) در آئینه کتاب و دعوت از مداحان و سخنرانان مطرح در سطح شهرستان آبدانان با مشارکت همه قشرهای مردم برگزار می شود.

شهرستان آبدانان با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۷۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha