۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 84767158
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اسلامشهر: آزادسازی خرمشهر روحیه سلحشوری را در رزمندگان تقویت کرد

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر گفت: عملیات بیت المقدس که موجب آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه سال ۶۱ شد، روحیه مقاومت و سلحشوری را در رزمندگان تقویت کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، حسین حبیبی که در مراسم تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: این‌ حماسه عظیم که نخستین پیروزی بزرگ هشت سال دفاع مقدس بود در سایه مقاومت مثال زدنی مردم و رزمندگان و رهبری و هدایت های امام راحل به دست آمد.

وی با بیان اینکه مقاومت و ایثار رمز پیروزی در تمام عرصه ها است، خاطرنشان کرد: در برخی دوره ها بویژه در حوزه سیاست خارجی نسبت به این اصل مهم غفلت شد که برای کشور زیانبار بود.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: نسل های دوم‌ و سوم انقلاب نیز با رهنمودها و هدایت های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در دفاع حرم اهل بیت(ع) همان افتخارات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را آفریدند.

این مسئول به همخوانی وصف ناپذیر و بهجت آور سرود سلام‌فرمانده توسط متولدین دهه های هشتاد و نود در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و گفت: حفظ نسل های مختلف در اردوگاه انقلاب اسلامی باوجود هجمه های پرشمار استکبار جهانی معجزه‌ ولایت فقیه در ایران اسلامی است.

در این‌ مراسم ‌که امام‌جمعه اسلامشهر، فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع)، معاونین فرماندار و جمعی از مدیران ادارات حضور داشتند، از پیشکسوتان پرافتخار هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha