طرح بهسازی ۱۴ روستای شهرستان بهار با ۷.۳میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست

همدان_ ایرنا_ فرماندار شهرستان بهار گفت: طرح های بهسازی ۱۴ روستای این شهرستان شامل آسفالت ریزی، جدول گذاری معابر و پوشش کانال با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان درحال اجرا است.

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا، روح اله نباتی در بازدید از مراحل اجرای طرح بهسازی روستای دینارآباد شهرستان بهار، افزود: برنامه ها و فعالیت‌های عمرانی اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهار در مناطق روستایی شهرستان براساس یک زمان‌بندی مشخص درحال انجام است.

وی اظهار داشت: درهمین ارتباط پروژه آسفالت ریزی خیابان‌ها و معابر ۶ روستای گوگ تپه، آبرومند، جعفرآباد، پرلوک، دستجرد و دینارآباد در راستای اجرای این طرح ها با اعتباری  بالغ بر پنج میلیارد تومان اجرا می شود.

به گفته وی، همچنین جدول گذاری روستاهای گنده جین، سیمین، رباط زعفرانی ، اقبلاغ، جمشید آباد، سلیمان آباد و دهنو نیز با بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان درحال اجراست.

نباتی با اشاره به اینکه برای پوشش کانال روستای دستجرد نیز بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده است، گفت: مجموع پروژه های بهسازی روستاهای شهرستان بهار با بیش از هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی انجام خواهد شد.

فرماندار بهار همچنین از مراحل اجرای این پروژه ها در روستای دینار آباد بخش بخش لالجین این شهرستان دیدن کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha