۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84768704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۴ اثر به یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی راه یافت

۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۴۶
کد خبر: 84768704
۳۴ اثر به یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی راه یافت

بجنورد- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: پس از داوری هزار و ۱۱۱ اثر ارسالی از ۲۸ استان توسط داوران این جشنواره ۳۴ اثر به بخش های دلتنگی، مجموعه، حرفه ای و یادگاری خانوادگی راه یافتند.

تقی صادقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  از این تعداد چهار اثر در بخش «مجموعه» این جشنواره  شامل نگین محمدی فرد از اصفهان، حسن فتاحیان و اسحاق آقایی از کهکیلویه و بویر احمد و  فائزه  کابلی از گلستان است.
وی افزود: همچنین امیر عنایتی، قدیر وقاری شورچه، هادی دهقان پور، مهدی وقاری شورچه هر کدام با یک اثر، و محمد حسن صلواتی با سه اثر از خراسان رضوی، مهدی سپهری با ۲ اثر از زنجان و طاهره رخ بخش زمین از فارس با یک اثر  در زمره ۱۰ آثار راه یافته به بخش «دلتنگی» هستند.
وی گفت: احمد تاجی از چهارمحال و بختیاری، علی حسنعلی زاده، حمید سبحانی و امیر حسین حسین زاده هر کدام با یک اثر و امیر عنایتی با ۲ اثر از خراسان رضوی، داوود کهن ترابی از البرز، حمید عزیزی خانقانی از کرمانشاه، علی ابک از سمنان، مریم داورنیا از خراسان شمالی، محمد مهدی ورال از قم، امیر صادقیان و  صابر قاضی از آذربایجان شرقی هر کدام با یک اثر و امین فائضی با ۲ اثر از فارس، ۱۵ اثر از ۱۳ هنرمندی است که به بخش «حرفه ای » این  دوره از جشنواره نیز راه پیدا  کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت:  در بخش «یادگاری خانوادگی» نیز پنج اثر از استان های فارس، زنجان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی راه یافتند که علی خوانین، جابر غلامی ، مهدی ایمانی هر کدام با یک اثر و جواد رضایی سالانقوچ با ۲ اثر به این بخش راه یافتند.

صادقی گفت: داوران این جشنواره شامل  «جلال شمس آذران»، «صادق صوری» و «منصوره معتمدی» هستند.
 یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی با همکاری و مشارکت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هشتم تا یازدهم ماه جاری به میزبانی خراسان شمالی در راستای توسعه فرهنگی و پاسداشت فرهنگ منور، ناب و جریان ساز رضوی و تولید آثار هنری ملهم از آموزه های دینی، اخلاقی و اجتماعی امام رضا (ع) برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha