امام جمعه زاهدان: نمایندگان پیگیر مطالبات مردم سیستان و بلوچستان باشند

زاهدان_ ایرنا_ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: انتظار ما از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی این است که متحد و یک صدا به دنبال حل مشکلات و مطالبات مردم این منطقه باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان با قدردانی از زحمات نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، از قطع چندین ساله آب رودخانه هیرمند انتقاد و تصریح کرد: نمایندگان برای دریافت حقابه ایران از افغانستان چه کرده اند؟ چه میزان مطالبه گری مردم این استان از حوزه امور خارجه پیگیری شده و چه میزان از ظرفیت طوایف و قبایل این منطقه استفاده شده است؟

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نه مسولان کشوری و نه مردم خشکسالی را جدی نگرفته اند، ادامه داد: با وجود تلاش های بسیار اما آنگونه که باید برای بحران آب اقدامی نشده و مردم نیز باید با تضرع در درگاه خداوند برای ریزش نزولات آسمانی دعا کنند.

امام جمعه زاهدان با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: امام صادق (ع) در ادامه راه پدر و در حاشیه ضعف و درگیری حاکمان زمان، توانست به درستی درس معارف اسلامی را تدریس و شاگردان زیادی را در این حوزه تربیت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: نیت و یقین از جمله محورهای اساسی و مهمی است که همواره ائمه اطهار(ع) به آن توجه داشته و به دیگران نیز توصیه کرده اند.

آیت الله محامی به ریزش ساختمان متروپل آبادان اشاره کرد و با تسلیت به خانواده های داغدار این اتفاق، گفت: این موضوع باید به صورت فوری رسیدگی شود و با متخلفان این اتفاق برخورد جدی صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha