۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۷
کد خبر: 84769610
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار قرچک: گلزار شهدا بهترین مکان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی است

قرچک - ایرنا - فرماندار شهرستان قرچک گفت: امروز جامعه برای مقابله با توطئه فرهنگی دشمنان، به اجرای برنامه‌های منسجم فرهنگی نیاز دارد و بهترین مکان برای اجرای این برنامه‌ها، گلزارهای شهدا است.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی‌نژاد روز شنبه در جلسه شورای مشورتی ایثارگران که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد، اظهار داشت: شورای مشورتی ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، علاوه بر رفع دغدغه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به دنبال توسعه و ترویج برنامه های فرهنگی بر مبنای آرمان های شهدای والامقام است.
وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های شورای مشورتی ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران به نسل جوان جامعه است و شهرستان قرچک به دلیل برخورداری از جامعه‌ای پویا، پذیرای این امر بوده و قطعا با همراهی قابل توجه در حوزه برنامه‌های فرهنگی روبرو خواهیم شد.
این مسئول با تأکید بر لزوم مردمی برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی، خاطرنشان کرد: توسعه اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی توسط ادارات مرتبط، گروه های خودجوش و بسیج با محوریت و مرکزیت گلزارهای شهدای شهری و روستایی در دستور کار شهرستان قرار دارد و به مناسبت‌های مختلف این مهم انجام می‌شود.
فاتحی‌نژاد گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های شهرستان، ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان است تا برنامه‌های فاخر فرهنگی، در فضایی مناسب برگزار شود.
فرماندار قرچک بر لزوم اجرای دیدار مسئولان با خانواده معظم شهدا تأکید کرد و افزود: بی‌شک دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و خدمت‌رسانی به آنان، مسیر را برای مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم هموار می‌کند و لازم است که طرح سپاس با مشارکت کلیه مسئولان ادارات با هماهنگی‌های مسئولان بنیاد شهید برگزار شود.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست از این رو تلاش می‌شود تا برگزاری یادواره‌های شهدای منطقه‌ای و شهرستانی در دستور کار قرار گیرد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
شهرستان قرچک در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۳۵۰ شهید، ۲۷ شهید مدافع حرم نیز، ۷۵۰ جانباز زیر ۲۵ درصد، ۴۰۰ جانباز بالای ۲۵ درصد و ۱۲ جانباز بالای ۷۰ درصد به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha