۹ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84771610
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان: اردوگاه‌های دانش آموزی استان تجهیز می‌شود

همدان-ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از تجهیز و راه اندازی اردوگاه‌های دانش آموزی استان با هدف خدمت‌رسانی به فرهنگیان و دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، «محمود نقوی» در نشست هم‌اندیشی مدیران سازمان دانش ‌آموزی استان همدان با اشاره به اینکه در سال های گذشته نسبت به اردوگاه های استان بی توجهی شده و در شرایط فعلی نیاز به تعمیر، تجهیز و راه اندازی اردوگاه ها داریم اظهار داشت: با برنامه ریزی های دقیق و مستمر و صرف هزینه های مورد نظر بدون شک وضعیت اردوگاه ها سامان می یابد و شرایط مناسبی را برای استفاده فرهنگیان و دانش آموزان از این اردوگاه ها فراهم می کنیم.

وی در خصوص ظرفیت آموزشی اردوها خاطرنشان کرد: اردو فرصت مناسبی برای تربیت و آموزش دانش آموزان است و با برنامه ریزی مناسب می توان آموزش های باکیفیت در راستای هویت بخشی به دانش آموزان انجام داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: کسب مهارت های دینی، اخلاقی و ملی در قالب برنامه ریزی های مدون و با استفاده از مدرسان توانمند می تواند نتایج مثبت و قابل توجهی داشته باشد.

نقوی اظهار داشت: برای رفاه حال فرهنگیان استفاده رایگان آنها همراه با خانواده از فضای اردوگاه کیوارستان و گنجنامه در دستور کار قرار گرفته است و همچنین مراسم های خانوادگی تا ۱۵۰ نفر به صورت نیم بها در این اردوگاه ها انجام خواهد شد.

استان همدان دارای ۴۱ هزار نفر شاغل و بازنشسته در آموزش و پرورش است.

بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مدارس استان همدان تحصیل کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha