۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84771892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۴ واحد اقتصادی استان سمنان گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کننده گرفتند

سمنان- ایرنا- رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان گفت: ۳۴ واحد تولیدی و خدماتی در استان موفق به اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده شدند.

به گزارش ایرنا، علیرضا غفوری روز دوشنبه به رسانه ها افزود: حدود ۶۰ واحد اقتصادی شامل تولیدی ، صنعتی ، صنایع معدنی ، و نمایندگی های مجاز خودرو متقاضی حضور در فرآیند انتخاب واحد نمونه در رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند که طی ارزیابی صورت گرفته ۳۴ واحد موفق به اعطای گواهینامه و نشان برتر در این زمینه شدند.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر استقبال واحدها در این دوره اظهار داشت: واحدهای متقاضی دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در چهار شاخص قیمت ، کیفیت ، خدمات توزیع و پس از فروش و میزان رضایت مندی مشتری ارزیابی می شوند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان با بیان اینکه بنگاه های اقتصادی نقش مهم و بسزایی در حرکت چرخ اقتصاد کشور دارند افزود: رضایت مردم و رعایت حقوق مصرف کنندگان در اولویت کار واحدهای اقتصادی است.

وی با اشاره به اهم اهداف محوری و راهبردی انتخاب بنگاه های برتر تصریح کرد: افزایش اعتماد مصرف کنندگان و ترغیب آنها به استفاده از کالاهای متمایز و برتر ساخت داخل ، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان کالا و ارائه دهندگان خدمات ، درج شفاف قیمت کالا و خدمات ، ترویج فرهنگ مشتری محوری و توجه به مسئولیت اجتماعی و رعایت ضوابط حاکم بر تولید اعم از کیفیت ، کمیت و خدمات و رعایت قیمت عادلانه از مهمترین اهداف این رویداد بود.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان تصریح کرد: فرآیند ارزیابی فنی اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان از قبیل اداره کل صمت ، استانداری ، امور اقتصادی و دارایی ، استاندارد ، دانشگاه علوم پزشکی ، اتاق بازرگانی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان تشکیل می شود که پس از برگزاری جلسات و ارزیابی واحد های متقاضی و مشخص شدن واحدهای برتر ، ششمین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان و تجلیل از واحدهای اقتصادی برتر در یازدهم خردادماه با حضور مقامات ملی و استانی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha