کابوس برای اسرائیلی‌ها؛ تل‌آویو از اتباع خود خواست به ترکیه و کشورهای همسایه نروند

تهران- ایرنا- ترور ناجوانمردانه یک مدافع حرم و مبارز ضد تروریستی در تهران، حالا برای صهیونیست‌ها و مقام‌های رژیم صهیونیستی به یک کابوس تبدیل شده است، بطوری که امروز دوشنبه از شهروندان خود خواسته‌اند اکیدا به کشورهای منطقه بخصوص ترکیه سفر نکنند.

روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، امروز دوشنبه در گزارشی در خصوص ابلاغ جدید رژیم صهیونیستی خطاب به شهروندان خود، نوشت: اسرائیل از شهروندان اسرائیلی خواست به دلیل تهدیدهای ایران پس از ترور یکی از فرماندهان ارشد سپاه به ترکیه و کشورهای همسایه سفر نکنند.

تایمز اسرائیل، با انتشار بیانیه شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی گزارش کرده است «از چند هفته گذشته و حتی بیشتر از آن، از زمانی که ایران، اسرائیل را در کشته شدن افسر سپاه در هفته گذشته مقصر دانست، نگرانی فزاینده‌ای در سیستم دفاعی در خصوص تلاش‌های ایران برای آسیب رساندن به اهداف اسرائیل در سراسر جهان وجود دارد.»

صهیونیست‌ها که عموما دنبال تنش آفرینی در منطقه هستند تا به برنامه‌های ضد بشری و اشغالگرانه خود پوشش بدهند، دست بالایی در ترور شخصیت های علمی، سیاسی دارند و یکی از کثیف ترین اقدامات آنان ضربه زدن به نیروهای مقاومت درجنگ علیه تروریست‌ها و در راس آنها داعش، آن هم در بزنگاه ها بوده است.

این رژیم در سال های گذشته، علاوه بر حمایت‌های لجستیکی از گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق، حتی مداوای مجروحان داعشی را نیز بر عهده داشته است.

شهید صیاد خدایی، از جمله فرماندهان میدانی نبرد علیه تروریست‌های تکفیری در سوریه بود و نقش مهمی در شکست این گروه‌ها در منطقه داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha