درویش: سیدجلال سرمایه باشگاه پرسپولیس است

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اخباری در زمینه جدایی کاپیتان تیم گفت: سیدجلال از بزرگان و سرمایه تیم است و می‌توانیم از ظرفیت‌های وی در تمام بخش‌ها استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا، رضا درویش که امروز (سه‌شنبه) برای حضور در مجمع فدراسیون فوتبال در هتل المپیک حاضر شده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام اخباری که درباره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس منتشر می‌شود شایع  و ما بعد از دیدار آخر لیگ برتر و با صلاحدید کادر فنی تصمیم خواهیم گرفت. تا کنون با هیچ بازیکنی قرارداد امضا نشده است. ما با علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی صحبت کردیم و نتیجه نهایی بعد از بازی‌های لیگ رسانه‌ای خواهد شد.

وی درباره تغییر احتمالی کادر فنی و دستیاران یحیی گل‌محمدی نیز عنوان کرد:  به ما چیزی اعلام نکردند شاید به شما اهالی رسانه گفته باشند. تا کنون هیچ تصمیمی در زمینه تغییر در ترکیب کادر فنی اعمال نشده است. البته بحث حضور کریم باقری و مهرداد خانبان در تیم ملی است اما موانع قانونی وجود دارد. آنان باید از یکجا حقوق بگیرند و تکلیف این مهم باید مشخص شود.

مدیرعامل پرسپولیس این را هم گفت: پولی که از طریق فروش سهام باشگاه  در حساب است باید در زمینه های مختلف هزینه شود و قرار نیست تمام آن صرف پرداخت بدهی به برخی از بازیکنان شود. در باشگاه کارگروهی برای هزینه این پول تشکیل شده و قرار است یک کار بلند مدت در راستای منافع باشگاه انجام گیرد.

درویش درباره نقش احتمالی وی در تعیین ۲ عضو هیات مدیره باشگاه افزود: من هیچ نقشی ندارم و این ۲ عضو از سوی سیدحمید سجادی وزیر محترم ورزش معرفی خواهند شد.

 احتمال جدایی سیدجلال حسینی از دیگر مباحث مورد نظر درویش بود. وی گفت: سیدجلال بزرگ تیم است و تصمیم درباره وی در حیطه کار فنی است ما بجز فوتبال از دیگر توانایی‌های سید جلال استفاده خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha