۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84773101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر سرباز شهید فرماندهی انتظامی گناباد در رُشتخوار تدفین شد

تربت حیدریه- ایرنا- مراسم تشیع و تدفین شهید علی شبانی سرباز وظیفه کلانتری کاخک از توابع شهرستان گناباد که دو روز پیش به هنگام تعقیب خودروی حامل قاچاق سوخت به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود روز سه شنبه در شهرستان رشتخوار تشییع و تدفین شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین که با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، آحاد مختلف مردم، خانواده آن شهید و مسوولان شهرستان رشتخوار برگزار شد پیکر سرباز شهید علی شبانی از محل ستاد فرماندهی انتظامی رشتخوار بردوش مردم تشییع و در گلزار شهدای روستای ملک آباد به خاک سپرده شد.

ماموران انتظامی بخش کاخک گناباد عصر یکشنبه هنگام گشت‌زنی به‌منظور تامین امنیت و برخورد با قاچاقچیان در جاده کاخک - قاین به یک دستگاه خودروی حامل قاچاق سوخت مشکوک شدند که راننده با مشاهده مأموران پا به فرار گذاشت و خودروی انتظامی در هنگام تعقیب قاچاقچیان در محدوده شهرستان قاین (خراسان جنوبی) واژگون شد و ستوان محمد یعقوب مرادی مامور انتظامی به‌ همراه سرباز علی شبانی مجروح شدند و بلافاصله برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند.

با وجود تلاش تیم پزشکی، سرباز وظیفه علی شبانی به‌علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نایل آمد و مامور انتظامی کاخک هم بر اثر این سانحه در وضعیت کما و تحت درمان قرار دارد و در بیمارستان قاین بستری است.

مرکز شهرستان ۶۵ هزار نفری رشتخوار در ۲۰۹ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha