بیرانوند: پس از پایان مجمع ۱۰ بازی تدارکاتی تیم ملی اعلام می‌شود/ مقابل اسکوچیچ راه‌های سختی گذاشتند

تهران- ایرنا- ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: من از شما می‌شنوم که بازی با اروگوئه قطعی شده است و اطلاعی در این خصوص ندارم.

به گزارش ایرنا، علیرضا بیرانوند در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص بازی تدارکاتی با اروگوئه اظهار داشت: من از شما می‌شنوم که بازی با اروگوئه قطعی شده است و اطلاعی در این خصوص ندارم.

وی درباره قرارداد با پرسپولیس گفت: هنوز قراردادی با این تیم نبستم.

ملی‌پوش فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: در حال حاضر در اردو هستیم و انشاالله اتفاقات خوبی رخ دهد. ما بازیکنان اطلاعی از بازی با اروگوئه نداریم و اگر شما(خطاب به خبرنگاران) اطلاعی دارید بروید و بازی کنید. اولین اردویی هست که اینقدر نامنظم است و ما هم خودمان نمی‌دانیم وضعیت چگونه است.

وی افزود: قرار بود ۴ بازی تدارکاتی داشته باشیم و این ۴ بازی به یک بازی تدارکاتی رسید. ۵،۶ بازیکن هنوز به تیم ملی اضافه نشدند و گفته می‌شود ویزای قطر هم صادر نشده است. شرایط سختی داریم. البته فدراسیون تمام تلاشش را کرد که بهترین بازی‌ها را برای ما تدارک ببیند. ضمن اینکه مشکل بازی تدارکاتی از سال‌ها قبل وجود داشته و ما نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم.

بیرانوند گفت: این فیفادی آخرین فیفادی قبل از جام جهانی است و پس از آن تا دو هفته قبل از جام جهانی نمی‌توانیم به تیم ملی بیاییم. کار واقعا سخت است و فعلا هیچ بازی تدارکاتی نداریم. البته قرار است احتمالا فردا به قطر می‌رویم. فکر نکنم در قطر بازی تدارکاتی داشته باشیم. ۱۴ روز فیفادی آغاز شده است. اگر قرار است برای تمرین به قطر برویم بهتر است همین تمرین را در تهران داشته باشیم و بازی درون تیمی انجام دهیم؛ اما شخصیت تیمی اینگونه نبوده است.

وی ادامه داد: احساس می‌کنم پس از پایان مجمع ۱۰ بازی تدارکاتی تیم ملی مشخص شود. نه تنها ۴ بازی که ۱۰ بازی تدارکاتی هم مهیا خواهد شد. چون کسی که در فدراسیون کار می‌کند دوست ندارم بازی تدارکاتی را مهیا کند؛ اما فرد دیگری سود آن را ببرد.

وی گفت: می‌توان همین الان منتظر ۷،۸بازی تدارکاتی تیم ملی باشید. ما الان یکی از بی‌برنامه‌ترین اردوها را داشتیم. کادرفنی تیم ملی تقاضای چند بازی تدارکاتی را داشته است؛ هنوز یک بازی را قطعی نکرده‌اند. امیدوارم یک ساعت دیگر به ما بگویند ۶ بازی تدارکاتی را  نهایی شده است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران درباره فشار افکار عمومی روی بازیکنان پس از ناکامی احتمالی در جام جهانی تصریح کرد: مردم باید شرایط را بدانند. فدراسیون به راحتی می‌تواند الان بازی‌های تدارکاتی را فراهم کند؛ چون خیالشان راحت است که تا شهریور در فدراسیون هستند.

بیرانوند در خصوص اینکه تیم ملی می‌تواند با همین شرایط کار بزرگی در جام جهانی انجام دهد یا خیر، اظهار داشت: این مسئله به انگیزه و غیرت بازیکنان برمی‌گردد تا به دنیا ثابت کنند بدون بازی‌های دوستانه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. همه تیم‌های دنیا برای پس از جام جهانی هم برنامه‌ریزی کرده‌اند. کادر فنی تیم ملی به جز اسکوچیچ قرارداد ندارند که این مسئله بی‌احترامی است.

وی درباره سکوت اسکوچیچ و اینکه به نظر می‌رسد او نگران نیست، عنوان کرد: مقابل اسکوچیچ راه‌های سختی گذاشتند؛ ولی او ادامه می‌دهد و سکوت می‌کند. اسکوچیچ به ما گفت که چند بازی تدارکاتی خواسته؛ اما هیچ کدام قطعی نشد. کاری از دست اسکوچیچ برنمی‌آید. مربی که موفق بوده و همه بازی هایش را پیروز شده از حرف زدن نمی‌ترسد. او برنامه‌هایش را داده؛ اما این برنامه‌ها اجرا نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha