۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 5194
کد خبر: 84773639
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرور محله امین آباد دستگیر شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۲
کد خبر: 84773639
شرور محله امین آباد دستگیر شد

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری شرور محله امین آباد که۲ قبضه سلاح گرم در مخفیگاهش نگهداری می کرد خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان  اظهار داشت: تیم عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد با انجام اقدامات تخصصی و رصدهای پلیس به دست آوردند یکی از شرور های این شهرستان در مخفیگاهش سلاح گرم نگهداری می کند.

وی به شناسایی مخفیگاه متهم اشاره کرد و  افزود: در بررسی های پلیس مشخص شد که متهم ۲ مخفیگاه برای خود مهیا کرده است  که پس از انجام هماهنگی های قضائی ماموران به ۲ مخفیگاه متهم اعزام و طی ۲ عملیات همزمان و منسجم متهم را دستگیر و از این محل ها، ۲ سلاح گرم جنگی به همراه تعدادی فشنگ جنگی و شکاری کشف و متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری عنوان کرد: شرور سابقه دار پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

روستای امین آباد  در  بخش مرکزی شهرستان ری استان تهران واقع شده است.

 سارق محتویات خودرو بازداشت شد
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق محتویات خودرو حسن آباد فشافویه به همراه کشف اموال خبر داد و افزود:در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در محدوده "حسن آباد فشافویه" دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار تیم عملیات کلانتری ۱۷۶ حسن آباد قرار گرفت. 

سرهنگ  جلیلیان افزود:با پایش دوربین های مداربسته و رصدهای اطلاعاتی هویت و محل اختفاء سارق شناسایی شد و طی هماهنگی های قضائی تیم عملیات این کلانتری به مخفیگاه متهم اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در یک عملیات ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازدید از این محل، ۵ ضبط خودرو، ۵ کامپیوتر خودرو، ۱۰ لاستیک زاپاس سرقت شده  کشف و  به همراه متهم به مقر پلیس منتقل شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تعدادی از مال باختگان شناسایی و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

بخش فشافویه به مرکزیت شهر حسن آباد با ۸۱ هزار جمعیت شهری و روستایی، در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرستان ری در مسیر جاده قدیم تهران – قم واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha