۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷
کد خبر: 85292342
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان سیم و کابل کارخانجات صنعتی  

۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷
کد خبر: 85292342
دستگیری سارقان سیم و کابل کارخانجات صنعتی  

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با دستگیری سارقان سیم و کابل کارخانه شهرک صنعتی شمس آباد بیش از ۱۰۰ کلاف سیم و کابل صنعتی کشف شد.     

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانده انتظامی شهرستان ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز چهارشنبه در مورد دستگیری سارقان کابل‌های شهرک صنعتی شمس آباد اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از یک کارخانه سیم و کابل در شهرک صنعتی شمس آباد و تشکیل پرونده موضوع سریعاً در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: پس از حضور کارآگاهان پلیس در صحنه و بررسی میدانی مشخص شد سارق یا سارقان بدون هیچگونه تخریبی وارد کارخانه شده و اقدام به سرقت کرده‌اند که تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با استفاده از تجهیزات خاص پلیسی و اقدامات تخصصی مشخص شد سرقت توسط دو فرد جوان صورت گرفته است.

سرهنگ طرهانی با اشاره به شناسایی یکی از سارقان که از کارگران سابق آن کارخانه بود، ادامه داد: متهم اول در یک عملیات ضربتی پس از شناسایی مخفیگاهش در محدوده شهر حسن آباد طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: متهم در ایتدا منکر هرگونه سرقت بود که پس از مواجهه با ادله پلیس لب به اعتراف گشود و همدست خود را معرفی نمود که پس از انجام هماهنگی های لازم متهم دوم نیز دستگیر و از مخفیگاهش بیش از ۱۰۰ کلاف سیم صنعتی کشف گردید و در تحقیقات تکمیلی به دو فقره سرقت مشابه نیز معترف شدند.

به گفته وی، متهمان پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات به مراجع قضایی اعزام شدند.

دستگیری سارقان سیم و کابل کارخانجات صنعتی  

دستگیری سارق محتویات خودرو امین آباد

سرهنگ طرهانی در خصوص دستگیری این سارق خودرو اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده امین آباد پیگیری موضوع سریعا به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق درب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی درب خودروها را تخریب و وارد آنها شده و محتویات آن را به سرقت می برد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تاکید کرد: ماموران کلانتری با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی در نهایت در ۲۲ مهر ماه هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد.

سرهنگ طرهانی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضایی تیمی از ماموران پس از انجام هماهنگی‌های لازم به مخفیگاه متهم اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و از او ۱۰ عدد باند خودرو و یک ضبط مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به پنج فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرری اعتراف کرد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha