براتی: رئیس فدراسیون باید در اسرع وقت مشخص شود

۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۴۹
کد خبر: 84773770
براتی: رئیس فدراسیون باید در اسرع وقت مشخص شود

تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه آخر، سرپرست فدراسیون برغم اطلاع‌رسانی حضور نداشت و جلسه از رسمیت افتاد؛ بنابراین باید مجمع انتخاباتی در اسرع وقت برگزار و رئیس فدراسیون مشخص شود تا چنین اتفاقی تکرار نشود.

به گزارش ایرنا، احمدرضا براتی پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مجمع بزرگ‌ترین جلسه‌ای است که برای اهالی فوتبال تشکیل می‌شود تا گزارش‌ کارها ارائه شود. ظرفیت‌های قانونی در اساسنامه پیش‌بینی شده است تا سطح مطالبه‌گری اعضای مجمع افزایش یافته و مثل گذشته نباشد که افراد ۴ سال پاسخگو نباشند. این مسائل را در زمانی که اساسنامه نوشته می‌شد، شخصا لحاظ کردم و به اصل وجود چنین مساله‌ای هیچکس اعتراض ندارد.

وی افزود: اصل دمکراسی این است که فرد منتخب، نماینده و کارگزار انتخاب‌کنندگان باشد تا از حقوق آن‌ها دفاع کند. شاید در اجرایی شدن این ظرفیت‌های قانونی نکات و اعتراضاتی وجود داشته باشد که مطرح و در مورد آن تصمیم‌گیری می‌شود. در ارائه هر چیزی باید ظرفیت‌های قانونی رعایت شود. اعتراض من یک اعتراض قانونی است که باید با زبان قانونی اظهار شود اما دوستان اعتراض کردند که زبان مجمع فارسی است و من هم گفتم مشکلی ندارم و می‌توانم به زبان فارسی یا انگلیسی آن را مطرح کنم که نگذاشتند آن را به انگلیسی بگویم.

براتی درباره رسمیت یافتن هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: این مساله باید به طور دقیق بررسی شود و الان شرایط پاسخگویی در مورد این مساله را ندارم. حسن کامرانی‌فر(دبیرکل فدارسیون فوتبال) اگر چیزی گفته، باید خودش صحبت  کند و من تا موقعی که مطالعه نکنم، نمی‌توانم درباره چیزی حرف بزنم.

وی درباره جایگزین عضو معزول فدراسیون فوتبال یادآور شد: در جلسه آخری که داشتیم، علیرغم اطلاع‌رسانی، میرشاد ماجدی(سرپرست فدراسیون فوتبال) حضور نداشت و ظاهرا برای حضور در جلسه‌ای به کویت سفر کرده بود و چنین اتفاقاتی غیرقابل اجتناب است. باید مجمع عمومی انتخاباتی در اسرع وقت برگزار شود و رییس و نواب فدراسیون فوتبال مشخص شوند تا از این مساله جلوگیری شود. تلاش می‌کنیم این وضعیت تکرار نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha