تجدید میثاق اصناف، نهادها، سازمان ها و اقشار مختلف مردم با آرمان های امام خمینی(ره)

شهرری - ایرنا - اصناف، نهادها، سازمان ها و اقشار مختلف مردم با آرمان های امام خمینی(ره)در آستانه سی و سومین سالروز ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا ، روز سه شنبه و در آستانه سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) جمعی از اقشار مختلف مردم، مدیران و کارکنان شرکت پست، جمعی از کارکنان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، جمعی از دانشجویان و فرماندهان دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع)، مرکز فرهنگی خانواده قرارگاه پشتیبانی ستاد فرماندهی کل سپاه با حضور حرم مطهر امام خمینی با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق اصناف، نهادها، سازمان ها و اقشار مختلف مردم با آرمان های امام خمینی(س)

تجدید میثاق اصناف، نهادها، سازمان ها و اقشار مختلف مردم با آرمان های امام خمینی(س)

همچنین اساتید و دانشگاهیان در آستانه فرارسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.

رستمی: یکی از ظرفیت هایی که امام به درستی شناخت و احیا کرد ظرفیت علمی کشور است

حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: امام تمام مستضعفان عالم را ذیل یک پرچم جمع می کند؛ و نه فقط معتقدان به مکتب اهل بیت(ع)تعبیر امام این است که دنبال روزی هستیم که از ناقوس کلیساها هم صدای مرگ بر آمریکا شنیده شود؛ نمی گوید دنبال از بین بردن کلیساها هستیم. یعنی جریان حرکت دادن کلیساها به آن مسیر توحیدی که دارد اتفاق می افتد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها  گفت: یکی از ظرفیت هایی که امام به درستی شناخت و احیا کرد و همه ما مدیون او هستیم، ظرفیت علمی کشور و به صورت خاص دانشگاه ها است. امام فرمود دانشگاه مبدأ تحول است و در پیام قطعنامه و بازسازی می فرمایند الآن لازم است به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی توجه شود. یعنی نکته اصلی و نقطه آغاز حرکت بزرگ ملت را دانشگاه می داند.

تجدید میثاق اصناف، نهادها، سازمان ها و اقشار مختلف مردم با آرمان های امام خمینی(س)

همچنین امروز وزیر امورخارجه کشورمان در آستانه سی و سومین سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام خمینی تجدید میثاق کرد.

 حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به همراه جمعی از کارکنان دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، در آستانه سی و سومین سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه) با آرمان‌های امام خمینی تجدید میثاق کرد.

تجدید میثاق اصناف، نهادها، سازمان ها و اقشار مختلف مردم با آرمان های امام خمینی(س)

وی در هم اندیشی سالانه مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه با عنوان «سیاست خارجی متوازن در مکتب امام خمینی (ره) » شرکت کرد.

حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع جنازه تاریخ، در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید.​

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha