جشنواره زوجهای جوان پدافند هوایی ارتش در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- ششمین جشنواره زوجهای جوان نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور معاون هماهنگ کننده این نیرو در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش روز چهارشنبه در این جشنواره گفت: در دین اسلام، روابط اجتماعی جایگاه خاصی دارد. اسلام فقط به امور عبادی توجه ندارد بلکه به امور اخلاقی و روابط اجتماعی نیز اهمیت می‌دهد.

حجت الاسلام محمدباقر روشندل با بیان این که ازدواج، یک عهد و پیمان است افزود: انسان مومن باید نسبت به عهد و پیمان خود تا آخر وفادار باشد.

وی اظهار داشت: در زندگی گاهی پیش می‌آید که زن یا مرد یک کار اشتباه انجام می‌دهند اما طرف مقابل نباید خطای شریک زندگی خود را با انجام یک اشتباه دیگر پاسخ بدهد.

معاون فرهنگی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در خصوص این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: امسال هشت جشنواره ویژه کارکنان پایور، دانشجویان و سربازان وظیفه پدافند هوایی در نظر گرفته شده است که امروز دومین دوره آن برگزار شد.

حجت الاسلام محمد عدیده افزود: کارگاههای آسیب شبکه‌های اجتماعی، سبک زندگی، تربیت فرزند، فرزندآوری، تغذیه و سواد رسانه طی این مدت با حضور استادان توانمند برای شرکت کنندگان برگزار شد.

ششمین جشنواره زوج‌های جوان پدافند هوایی ارتش از نهم خرداد به مدت سه روز به میزبانی پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha