دشمن به دنبال تضعیف نقش و جایگاه دختران تمدن‌ساز است

کرمانشاه - ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر گفت: دشمن با استفاده از هجمه‌های فرهنگی و جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای به دنبال تضعیف جایگاه و ارزش خانواده و به ویژه جایگاه و ارزش زنان و دختران تمدن ساز جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «شهرام یاری» روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر که به مناسبت آغاز دهه کرامت برگزار شد، افزود: بانوان جامعه اسلامی در خط مقدم تهاجم فرهنگی قرار دارند چرا که می‌توانند خانواده و اجتماع را بسازند.

وی تصریح کرد: امروز زنان در فرهنگ‏سازی بیشترین نقش را دارند و نقش مؤثر آنان در مقابله با تهاجم فرهنگی و پیشگیری از انحرافات اجتماعی بر کسی پوشیده نیست.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر اظهار داشت: دشمن به خوبی می داند که دختران امروز، مادران فردای ایران اسلامی هستند و به همین خاطر تلاش دارد تا با سست کردن اعتقادات دختران، زمینه سازی لازم را برای از بین بردن کیان خانواده فراهم آورد.

سرهنگ یاری ادامه داد: بی تفاوتی دختران به موضوعی چون عفاف و حجاب با جدیت از سوی دشمنان دنبال می شود و باید دختران این سرزمین نسبت به توطئه های دشمن آگاه باشند.

وی اضافه کرد: بانوان می توانند در کنار اولویت دادن به مسئولیت های خانوادگی با تاسی از ایمان عمیق، عفت و پاکدامنی در عرصه های مختلف فرهنگی و علمی گام موثری بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر علم و عفاف و سبک زندگی حضرت معصومه(س) را الگویی برای زنان و دختران جامعه اسلامی دانست و گفت: دختران جامعه با شناخت ویژگی‌های شخصیتی حضرت معصومه (س) می‌توانند در عرصه‌های مختلف اجتماعی و در ترویح سبک زندگی اسلامی ایفای نقش کنند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha