امام خمینی (ره) سرمنشاء تحولات عظیم در ایران و جهان شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار تربت‌حیدریه گفت: حضرت امام خمینی (ره) با اندیشه‌های بلند الهی و تلاش‌های صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون کرد و سر منشاء تحولات عظیم ‌در ایران و جهان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی‌اکبر کی‌پور روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جمع پرسنل تیپ ١٧٧ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی نیروی زمینی ارتش مستقر در تربت‌حیدریه افزود: امام راحل در بعد انبیای بزرگ الهی و معـصومان (ع) از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت‌های تاریخ بشریت هستند.

وی ادامه داد: حضرت امام (ره) با تفسیر عینی آیات الهی مبین دین خدا بود  و با نفوذ کلامی که داشت، تفسیر واقعی آیات الهی را آن گونه بیان کرد که بر جان و دل مردم نشست.
وی گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی کسی تصور نمی‌کرد، اسلام و تشکیل حکومت دینی بتواند جوابگوی نیازهای اجتماعی یک جامعه باشد، اما ایشان با تکیه بر آیات الهی این مساله را به عینیت رسانید.
فرماندار تربت‌حیدریه تصریح کرد: ایشان نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع هستند که یکی از اصیل‌ترین انقلاب‌های تاریخ را به پیروزی رساند و نظامی بی‌بدیل را پایه‌ریزی و رهبری کرد و با تکیه بر عنصر آگاهی، استقامت و شجاعت تزلزلی آشکار در ارکان و مبانی مکاتب الحادی و تمدن‌های مادی غرب و شرق بوجود آورد.
کی‌پور اظهار کرد: حضرت امام(ره) همچنین با اتکا به قدرت الهی، باور و روحیه امید به آینده را در کشور ایجاد کرد که نتیجه آن همین اقتدار و قدرت بی‌بدیل نیروهای مسلح در منطقه و جهان است.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha