۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۷:۵۸
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84774837
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه از کردستان

۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۷:۵۸
کد خبر: 84774837
چند خبر کوتاه از کردستان

سنندج- ایرنا- جمع‌ آوری ۴۰۰ کیلوگرم آرد غیراستاندارد نان در شهرستان قروه، کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب و ردیاب در شهرستان بانه و دعوت بانوی بسکتبالیست کردستانی به اولین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان زیر ۱۸ سال کشور، عناوین چند خبر کوتاه از کردستان است.

به گزارش ایرنا، مسوول استاندارد شهرستان قروه اظهار داشت: در گشت مشترک بازرسی از واحدهای نانوایی توسط کارشناسان استاندارد، شبکه بهداشت و جهاد کشاورزی در شهرستان قروه مقدار ۴۰۰ کیلوگرم آرد فاقد علامت استاندارد و هرگونه مشخصاتی بر روی بسته بندی، جمع‌آوری و عودت داده شد.

شهرام محمدی، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف اعم از مصرف نمک و آرد غیر استاندارد و غیرمتناسب با نان پخته‌ شده، مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۵۱۷ یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به اطلاع کارشناسان اداره استاندارد برسانند.

کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب و ردیاب در شهرستان بانه

فرمانده یگان‌ حفاظت اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان گفت: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان بانه، یک دستگاه فلزیاب و ردیاب توسط مرجع قضایی کارکنان ناجا در ایست و بازرسی گلوگاه شهید کاظمی کشف و ضبط شد.

سرهنگ رسول مرادی با بیان اینکه در این رابطه یک‌ نفر با هویت معلوم دستگیر شده است، افزود: به‌ منظور سیر مراحل قانونی پرونده به مراجع ذی‌صلاح قضایی تحویل داده شد.

وی ادامه داد: طبق قانون، هرگونه خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از وزارت‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی است.

سرهنگ مرادی یادآور شد: شهروندان و هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران میراث‌ فرهنگی، با شماره تماس ۰۸۷۳۳۱۷۸۸۵۵ به‌ صورت شبانه‌روزی با فرماندهی یگان‌ حفاظت میراث‌ فرهنگی کردستان تماس گرفته تا با اقدام به‌ موقع میراث‌بانان، از وقوع جرایم این حوزه و تعرض به آثار ارزشمند تاریخی استان جلوگیری شود.

دعوت بانوی کردستانی در اردوی تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۸ سال کشور

"روژان روشن" بانوی بسکتبالیست کردستانی با دعوت کادر فنی فدراسیون به اولین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان زیر ۱۸ سال کشور فراخوانده شد.

نخستین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال بانوان زیر ۱۸ سال کشور با حضور ۳۴ بازیکن و به مدت سه روز از ۱۱ تا ۱۳ خردادماه به میزبانی کرمان برگزار می شود.

استان کردستان طبق سرشماری سال ۹۵ یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد که در ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ روستا زندگی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha