۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84774878
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مطهری: چرا طرفداران تیم‌ها را به جان همدیگر می‌اندازید؟/ پرسپولیس یک تیم واقعی است

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ پرسپولیس نشان داده که یک تیم واقعی است و می‌خواهیم لیگ را به‌خوبی تمام کنیم.

به گزارش ایرنا،‌ حمید مطهری که به جای یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با فجر حضور پیدا کرده بود، با اشاره به این دیدار، اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم جا دارد که بابت حادثه دلخراش آبادان به مردم خوب خوزستان و کشور ایران تسلیت بگویم و یاد این عزیزان تا آخر در قلب ما هست و نام آنها جاودانه خواهد شد.

وی افزود: هدف ما این است که بازی‌های لیگ را خوب و با بالاترین امتیاز تمام کنیم. فجر از جمله تیم‌های خوب و قابل احترام است که در خیلی از مسابقاتش در فصل جاری به آنچه شایسته‌اش بود نرسید و فقط در نتیجه‌گیری ضعیف بودند.

مطهری ادامه داد: متاسفانه دوازده، سیزده بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نداریم، اما پرسپولیس یک تیم واقعی است و سعی کردیم با کار گروهی، حرکت کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: به عنوان تیمی که پنج سال قهرمان شده، می‌خواستیم دوباره قهرمان شویم اما نشد. این نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست. هواداران عادت به قهرمانی ما داشتند اما قول می‌دهم که اگر به خوبی از یحیی گل‌محمدی حمایت شود، پرسپولیس سال آینده دوباره قهرمان خواهد شد. البته شرطش همان بود که گفتم.

وی در مورد وضعیت رامین رضاییان و حواشی که درباره او به وجود آمد، گفت: در نشست خبری بازی برابر فجر هستیم و نباید پاسخ بدهم، اما رضاییان بازیکن با ارزشی است. این موضوعات باید بعد از پایان بازی‌ها بررسی شود. در حال حاضر این کار حرفه‌این نیست که در خصوص آینده این بازیکن حرف بزنم. گل‌محمدی در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد. 

مطهری در خصوص انتقاداتی که به عملکرد پرسپولیس می‌شود، تصریح کرد: انتقادات باید منصفانه باشد. آدم‌های ۱۵ ساله و برخی پیج‌های خاص، فقط تخریب می‌کنند. برخی سازماندهی شده تخریب می‌کردند و می توانم بگویم اما نمی‌خواهم کام هواداران را تلخ کنم. تیم ما به خوبی امتیاز گرفته و برخی موج‌ها بی‌دلیل است. 

مربی پرسپولیس در خصوص آینده خود در این تیم بیان کرد: نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم. پیشنهادهایی در این دو سال و نیم داشتم اما به دلیل اصول خودم و رفاقتی که با گل‌محمدی داشتم، قبول نکردم. من بازیکن و مربی پرسپولیس بودم و به این موضوع افتخار می‌کنم. من مرامم را به پرسپولیس نشان دادم و بعد از بازی آخر نیز می‌توانم جزئی‌تر در این خصوص صحبت کنم.

وی در مورد تغییرات کادرفنی پرسپولیس در سال آینده، اظهار داشت: این موضوع را برخی از افراد فضای مجازی درست کردند. این حق گل‌محمدی است که کادرش را انتخاب کند اما این موضوع درست نیست. چطور یک کادرفنی با این همه قهرمانی می‌تواند ضعیف باشد؟ صحبت در این مورد واقعا جالب نیست و به نظرم این خبر از ریشه اشتباه است.

مطهری افزود: ما میراث‌دار مربی‌های قبلی این تیم هستیم. عادت ما این است که آدم‌های موفق را تخریب کنیم. این تفکرات باید کنار گذاشته شود. پرسپولیس پنج سال قهرمان شده است. توقع تبریک گفتن و تونل زدن نداریم اما در طرف دیگر رسانه ملی می گوید که اینتر به آث‌میلان تبریک گفته است. چرا نفرت‌پراکنی می‌کند؟ چرا طرفداران تیم‌ها را به جان همدیگر می‌اندازید؟ داریم فوتبال را به کجا می‌بریم؟

مربی پرسپولیس در خصوص شرایط برگزاری لیگ امسال نیز عنوان کرد: با وجود تلاش‌ سازمان‌های مربوطه اما نمی‌دانم چرا پس از هر تغییر یک بلایی سر تیم ما می‌آمد؟ چقدر بازی‌های ما در این فصل بدون تماشاگر برگزار شد؟ نمی‌دانم چرا وقتی برای سپاهان یک موضوعی رخ داد، پرسپولیس را محروم کردند؟ اگر باشگاه به خوبی نتوانسته از حق تیم دفاع کند، گناه ما چیست؟  این انتقاد را به سازمان لیگ مطرح می‌کنم که چرا این اتفاقات باید برای پرسپولیس بیفتد؟ می‌گویند قوی‌تر از بهانه باشید اما این‌ها بهانه نیست. امیدوارم در آینده عدالت برای همه تیم‌ها رعایت شود.

این دیدار در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۰ فردا پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. پرسپولیس برای نایب قهرمانی تلاش‌ می‌کند و سقوط فجر نیز قطعی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha