فرمانده قرارگاه نجف اشرف: ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف کارنامه درخشانی دارد

کرمانشاه - ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف‌ اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه امروز ایران اسلامی کارنامه درخشانی در صحنه‌های مختلف دارد، گفت: امروز شاهد یک کارنامه درخشان و عملکرد موفق ملت ایران و یک جنایت از دشمنان و استکبار هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سردار «محمدنظر عظیمی» روز چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید «جوهر نوری» شهید تازه تفحص شده شهرستان جوانرود، با تاکید بر اینکه شهیدان سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند، افزود: شهید جوهر نوری یکی از اسناد بصیرت، دشمن شناسی، ولایت مداری، حقانیت و مظلومیت ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در راس آن استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های مختلفی بر ملت ایران تحمیل کردند و به زعم خودشان با این اقدامات تصور می کردند حرکت این ملت را متوقف می کنند اما بعد از ۴۳ سال ملت ایران اسلامی به مقابله با مستکبرین برخواسته است.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه خاطرنشان کرد: دشمنان با راه اندازی اختلافات قومی و مذهبی در مرزهای ایران و بکارگیری مزدوران خود تلاش کردند بین ملت ایران اختلاف ایجاد کنند اما مشاهده شد رزمندگان همه اقوام در تمام مرزهای ایران در کنار هم ایستاده و پوزه آنها را به خاک مالیدند.

وی اظهار داشت: نسل جوان بدانند ملت بزرگ ایران با دست خالی در مقابل مستکبرین ایستاد و تا به امروز سرافراز و موفق بوده است.

سردار عطیمی یادآور شد: دشمنان هم بدانند ملت ایران بیدارند و در مقابل توطئه های آن ها ایستادگی خواهند کرد.

حضور باشکوه مردم در آئین تشییع پیکر شهید «جوهر نوری»

پیکر مطهر شهید «جوهر نوری» شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس ظهر امروز چهارشنبه در مراسمی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان در جوانرود تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف: ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف کارنامه درخشانی دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ در این مراسم که با حضور گسترده مردم شهیدپرور جوانرود برگزار شد؛ پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده از شهدای دفاع مقدس پس از ۳۶ سال دوری از وطن بر دوش مردم همیشه در صحنه و انقلابی جوانرود بدرقه و تشییع شد.

این شهید تازه تفحص شده فروردین سال ۶۵ در منطقه عملیاتی «شاخ شمیران» به درجه رفیع شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «جوهر نوری» با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی از میدان بسیج شهر جوانرود تا مزار شهدای این شهر برگزار و پس از اقامه نماز در آرامستان حاج ابراهیم (مزارشهدا) شهر جوانرود به خاک سپرده شد.

شهید «جوهر نوری» متولد ۱۳۳۵ روستای بیوند از توابع بخش کلاشی شهرستان جوانرود است و در زمان شهادت ۳۰ سال سن داشت.

شهرستان جوانرود ۳۴۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha