۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 5194
کد خبر: 84774992
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 آئین اهتزاز پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) در میدان نماز اسلامشهر برگزار شد

اسلامشهر-ایرنا-همزمان با سالروز ولادت خجسته حضرت فاطمه مصومه(س) و آغاز دهه کرامت، آئین اهتزاز پرچم متبرک حرم امام رضا(ع)در میدان نماز برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، آئین اهتزاز پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) امروز /چهارشنبه/ همزمان با سالروز ولادت خجسته حضرت فاطمه مصومه(س) و آغاز دهه کرامت،با حضور حجت الاسلام نوروزی امام جمعه و حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر در میدان نماز برگزار شد.

در این مراسم معنوی که معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران ادارات نیز در کنار اقشار مختلف مردم حضور داشتند، فرماندار اسلامشهر اظهار داشت: عشق و ارادت مردم به ساحت مقدس اهل بیت(ع) خاموش شدنی نیست.

سرود «سلام فرمانده» گویای جایگاه ائمه اطهار(ع) است

حسین حبیبی به واکنش هموطنانمان به ساخت فیلم توهین آمیز اخیر که در آن برخی افراد مطرود و فاسد نیز حضور داشتند اشاره کرد و گفت: محبت و معارف اهل بیت(ع) نسل به نسل در این کشور منتقل می شود و با ساخت این فیلم های سخیف که مصداق خاک به خورشید پاشیدن است، ذره ای از عشق مردم به حضرات معصومین کاسته نخواهد شد.

وی ابراز عشق و علاقه دهه نودی ها در اجرای سرود «سلام فرمانده» را گویای جایگاه ائمه اطهار(ع) در زندگی ایرانیان در سنین مختلف دانست و ادامه داد: حضور پرشور مردم در جشن ها و مراسم پیش بینی شده در دهه کرامت پاسخ محکمی به دشمنان اهل بیت(ع) خواهد بود.

 آئین اهتزاز پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) در میدان نماز اسلامشهر برگزار شد

در بخش پایانی این مراسم که به همت کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر برگزار شد، ضمن تجلیل از یکی از پاکبانان زحمتکش و نمونه شهرستان، پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) در میدان نماز به اهتزاز درآمد.

اسلامشهر با جمعیتی حدود ۶۰۰ هزار نفر در جنوب غرب پایتخت واقع شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha