۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 5194
کد خبر: 84775735
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام خمینی (ره) شاگرد واقعی مکتب قرآن بود

۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۵۵
کد خبر: 84775735
امام خمینی (ره) شاگرد واقعی مکتب قرآن بود

شهرری - ایرنا -  دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان با بیان اینکه امام راحل عظیم‌الشان شاگرد شایسته مکتب قرآن بود، گفت: نام پیروان واقعی قرآن و اهل بیت (ع) همیشه زنده است.

لاله افتخاری روز پنجشنبه به مناسبت فرا رسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از آن شاگردان مکتب رسالت و یکی از آن شخصیت هایی که آئین اسلام را  به خوبی یاد گرفت و به خوبی به دیگران یاد داد امام خمینی (ره) بود.  

امام خمینی (ره) شاگرد واقعی مکتب قرآن بود

وی با اشاره به سخن ائمه (ع) که قرآن را همچون نور خورشید خواندند، افزود: تا تاریخ در جریان است،نام  و راه امام راحل و تمام کسانی که شاگرد واقعی این مکتب هستند زنده  و در جریان است.

 دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان با بیان اینکه امام خمینی (ره) از زمره ‌مردان سالک راه حقیقت بود، خاطرنشان کرد: هر سال به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل دوستداران و پیروان ایشان از سراسر  کشور ها با ارادت در مراسم حضور پیدا می کنند که این مسئله نشان دهنده مقام شامخ و راه پرنور حضرت امام است.

افتخاری همچنین با اشاره به شرایط کنونی کشور، بر مرور ارزش ها و آرمان های انقلاب و امام خمینی (ره) و  بازخوانی راه شهدا و آنچه که به خاطرش خون داده ایم تاکید کرد.

سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از ۲ سال وقفه  (بواسطه فراگیری ویروس کرونا)  امسال با  رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع جنازه تاریخ، در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید.​

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha