۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۵۸
کد خبر: 84775802
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح "محله رضوی" ویژه دهه کرامت در مشهد آغاز شد

۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۵۸
کد خبر: 84775802
طرح "محله رضوی" ویژه دهه کرامت در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- طرح محله رضوی با هدف خدمت‌رسانی ویژه شهری در ایام دهه کرامت، روز پنجشنبه طی مراسمی در ۱۶ محله کم برخوردار مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد در این مراسم اظهار کرد: امسال برای اولین بار همزمان با دهه کرامت خدمت‌رسانی ویژه‌ای به محلات کم برخوردار شهری صورت می‌گیرد.

علی نجفی افزود: در قالب طرح محله رضوی، ۱۶ محله کم برخوردار شهری در مشهد انتخاب شده تا خدمات گسترده‌ای در حوزه خدمات شهری، فنی عمران و اقدامات فرهنگی در این محلات انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین در ایام دهه کرامت فضاسازی ویژه‌ای در شهر مشهد صورت گرفته که اکران تبریک دهه کرامت در ۳۱۷ المان خورشیدی و ۳۸ چراغ پرژکتوری، نصب تابلوی شمس الشموس و المان یا ضامن آهو در ۱۲ نقطه شهر، تعویض حدود هزار و ۳۰۰ پرچم الوان و ایران در عرشه پل‌ها و میادین، نصب سه هزار و ۵۰۰ عدد آویز ستونی در مسیرهای اصلی شهر، نصب ۱۵۰ هزار متر طول ریسه رنگی در معابر و میادین اصلی شهر و اکران محیطی در بیش از ۳۷۰ سازه تبلیغات محیطی از آن جمله است.

نجفی بیان کرد: استقرار ۱۰ خودروی عملیاتی آتش‌نشانی در اطراف حرم مطهر رضوی و محل‌های برگزاری مراسم دهه کرامت، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و برگزاری جشن در بوستانهای بزرگ شهر از آن جمله است.

حدود یک سوم جمعیت سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفری کلانشهر مشهد در مناطق حاشیه شهر سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha