۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84775809
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اردوی جهادی - درمانی قرارگاه الکفیل در مشگین‌شهر برپا شد

اردبیل-ایرنا- اردوی جهادی، درمانی و فرهنگی قرارگاه جهادی الکفیل با مشارکت بیش از ۲۰۰ پزشک دندانپزشک و متخصص در مجموعه ورزشی شهدای گمنام شهرستان مشگین شهر برپا شد.

حجت الاسلام سیدعبدالامیرعبدالملکی، مسئول گروه جهادی الکفیل در حاشیه برپایی این اردوی جهادی به خبرنگار ایرنا گفت: در این اردوی جهادی، درمانی از روز پنج شنبه ۱۲ خردادماه تا روز یکشنبه ۱۵ خردادماه به مدت چهار روز از ساعت هشت صبح تا هشت شب به مددجویان و نیازمندان خدمات پزشکی رایگان ارائه خواهد شد.

وی افزود: در این اردو بیش از ۲۰۰ پزشک با تخصصهای مختلف خدمات جامع درمانی، آموزشی و فرهنگی در اختیار مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی و سایر نیازمندان قرار خواهند داد.

اردوی جهادی درمانی فرهنگی قرارگاه الکفیل مشگین‌شهر برپا شد

عبدالملکی با بیان اینکه در این چهار روز بیش از ۵۲ دستگاه یونیت دندانپزشکی تعبیه شده و بیش از ۱۵۰ دندانپزشک از سراسر کشور در این اردوی جهادی مشارکت دارند، گفت: ترمیم، عصب کشی و عمل زیبایی دهان و دندان نیز در این اردوی جهادی به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

وی یادآورشد: در این اردو ۱۵۰ دندانپزشک و متخصان رشته‌های تخصصی اطفال، زنان وزایمان، عفونی، قلب وعروق، مغز و اعصاب، اورولوژی، روانپزشکی روانشناختی به نیازمندان خدمات رسانی می‌کنند.

به گفته مسئول قرارگاه جهادی الکفیل، پزشکانی از استان‌های تهران، اصفهان، فارس، لرستان، اردبیل، آذربایجان شرقی و مازندران در این اردو مشارکت دارند.

عبدالملکی همچنین گفت: در این اردو علاوه بر خدمات دندانپزشکی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، ترک اعتیاد و مشاوره شغلی ارائه می‌شود. علاوه بر این برای جامعه هدف کودک و نوجوان غیر از خدمات درمانی، کارگاه‌های آموزشی بهداشت دهان و دندان، بهداشت عمومی و کلاسهای نقاشی شعر و سرود با محوریت گرامیداشت دهه کرامت و ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

اردوی جهادی درمانی فرهنگی قرارگاه الکفیل مشگین‌شهر برپا شد

مسئول گروه جهادی درمانی الکفیل ادامه داد: تمامی داروها و اقلام و خدمات در مدت برپایی این اردو به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی یادآورشد: این اردوی جهادی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، هلال احمر و با محوریت کمیته امداد امام خمینی برپا شده است.

عبدالملکی در پایان گفت: برپایی چنین اردوهایی باعث آشنایی وهم‌افزایی نیروهای جهادی می‌شود و باید برگزاری چنین اردوهایی تداوم داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha