۱۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84775813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره آموزشی مهارتهای ورزشی یوگا کارگران کشور در زنجان برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - رییس کمیته یوگا کارگری استان زنجان از برگزاری سومین دوره جشنواره آموزشی خانوادگی مهارت های ورزشی یوگا کارگران سراسر کشور خبر داد.

رییس کمیته یوگا کارگری استان زنجان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سومین دوره جشنواره آموزشی خانوادگی مهارت های ورزشی یوگا کارگران سراسر کشور آقایان، همسر و فرزندان کارگران در فضای مجازی با همکاری هیئت ورزش کارگری استان آذربایجان شرقی از تاریخ چهارم تا بیست و پنجم خردادماه در حال برگزاری است.

احمد قربانزاده افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند جهت ثبت نام به نشانی https://worker-sport.mcls.gov.ir/
مراجعه و ثبت نام کنند.

بنیانگذار یوگا استان زنجان افزود: برای حضور در این رویداد آشنایی کامل به رشته یوگا الزامی نیست و هدف توسعه فرهنگ سلامتی در بین آحاد مردم و به خصوص جامعه کارگری و خانواده آنان است.
وی با بیان اینکه کم تحرکی عامل اصلی بیماری ها است، ادامه داد:  ترویج فعالیت‌های سالم و خلاقانه با رویکرد هنری ورزشی، آشنایی جامعه کارگری با رشته یوگا، ایجاد فضای همکاری در بین خانواده کارگران، شناسایی افراد مستعد در رشته یوگا از دیگر اهداف این جشنواره است.
قربان زاده اظهار داشت: به خانواده های برتر در هر بخش این جشنواره، حکم و جوایز نقدی از سوی فدراسیون ورزش کارگری اهدا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha