سیره زندگی امام خمینی (ره) باید به عنوان الگوی جامعه معرفی شود

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: سیره زندگی امام خمینی (ره) باید به عنوان الگوی رفتاری در سطح جامعه بویژه میان مسوولان نظام معرفی شود.

به گزارش ایرنا، امیر قادری روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) که در مسجد جامع این شهرستان با حضور اقشار مختلف برگزار شد، افزود: امروز بیشتر از هر زمانی نیاز داریم تا اسوه و شیوه زندگی و رفتاری امام (ره) را به عنوان بهترین الگو سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.

وی اظهار کرد: وظیفه ماست که نسل های مختلف بویژه جوانان و نوجوانان را با شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی و اهداف این انقلاب مردمی بهتر و بیشتر آشنا کنیم تا با اهداف انقلاب بزرگ اسلامی آشنا شوند و ادامه دهنده راه دفاع از آرمان‌های انقلاب باشند.  

قادری اضافه کرد: مقام معظم رهبری نیز پس از بنیانگذار انقلاب اسلامی با درایت و مدیریت مسیر پر برکت انقلاب ادامه داده و هم اکنون درخت تنومند نظام با صلابت تراز همیشه در حال حرکت است.  

وی در ادامه به اهمیت قیام ۱۵ خرداد هم اشاره کرد و گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد قیامی تاریخی بود که از دل مردم و برای مبارزه با کفر و بی عدالتی و تبعیض انجام گرفت و زمینه های انقلاب بزرگ اسلامی را فراهم کرد.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین به دسیسه ها و برنامه ریزی های دشمنان هم گریزی زد و اضافه کرد: با همه دشمنی ها و صرف هزینه‌های هنگفت در این مسیر، همچنان نظام اسلامی با اقتدار و عزت در مسیر پیشبرد اهداف و آرمان‌های خود و حمایت از مظلومان جهان پیش می‌رود و این راه تا ابد تداوم خواهد داشت.

امام خمینی در روز بیستم جمادی الثانی ۱۳۲۰ هجری قمری مطابق با ۳۰ شهریـور ۱۲۸۱ هجری شمسی ( ۲۴ سپتامپر ۱۹۰۲ میلادی) در شهرستان خمین از توابع استان مرکزی ایران در خانواده‌ای اهل علـم و هجرت و جهاد پـای بـر خـاکدان طبیعت نهاد و در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ هجری شمسی به ملکوت اعلی پیوست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha