تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان به متروی اسلامشهر از محل اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور

اسلامشهر - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: از محل اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور به شهرستان‌های استان تهران ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه متروی اسلامشهر تخصیص یافته است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، علاالدین ازوجی در حاشیه بازدید از ایستگاه متروی در دست احداث میدان نماز این شهرستان اظهار داشت: بزودی ۴۰ میلیارد تومان از این اعتبار به طرح تزریق خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت افزایش نظارت فنی و اجرایی طرح مترو تاکید کرد و ادامه داد: آسیب هرگونه کوتاهی و سهل انگاری در اجرای پروژه های اساسی و زیر بنایی متوجه نسل های بعدی خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری می بایست به موازات حفاری خط مترو و احداث ایستگاه به مواردی همچون ایجاد پارکینگ، پارک سوار در مجاورت میدان نماز نیز توجه داشته باشد تا با شروع بکار مترو در این نقطه شاهد بی نظمی و ترافیک مضاعف نباشیم.

حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر نیز در این بازدید در سخنانی بر ضرورت تسریع در تخصیص اعتبارات ملی مربوط به متروی اسلامشهر تاکید کرد.

وی با بیان اینکه متروی اسلامشهر را باید طرح متروی جنوب غرب استان تهران بنامیم افزود: طبق برآوردی که صورت گرفته روزانه بیش از ۱۱۰ هزار نفر از مردم اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم از این خط مترو استفاده خواهند کرد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه عملیات اجرایی مترو به عنوان یک طرح فاخر ملی با همت و تلاش شبانه روزی مدیرانی که بیشتر فرزندان همین شهرستان هستند به خوبی پیش می رود، اظهار امیدواری کردبا حمایت ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران شاهد سرعت گیری اجرای طرح مترو باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha