۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84775889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ کیلومتر باقیمانده محور بیرجند - قاین در دست اجرا است

بیرجند - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ۱۶ کیلومتر باقیمانده باند دوم محور بیرجند - قاین در حال اجراست و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود.

به گزارش ایرنا از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی‌، وحید داعی روز پنجشنبه در بازدید رئیس امور راه و ترابری، عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور از قطعات در حال اجرای پروژه احداث باند دوم محور بیرجند - قاین افزود: طول کل محور ۱۰۰ کیلومتر است که تاکنون ۸۴ کیلومتر از مسیر دوبانده شده و زیر بار عبور است.

وی بیان کرد: مسیر باقیمانده نیز در صورت تامین ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار، تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

رئیس امور راه و ترابری، عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیران و کارشناسان همراه وی، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی امروز برای بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی قطعات در حال اجرای باند دوم محور بیرجند - قاین‌، از کارگاه‌ها و عملیات روسازی بتنی این محور بازدید کردند.

این مسوول در سازمان برنامه و بودجه از پروژه احداث باند دوم کمربندی بیرجند - زاهدان نیز بازدید کرد و وضعیت عملیات اجرایی، جذب اعتبار مورد نیاز و تسریع در روند اجرایی این پروژه از نزدیک بررسی شد.

اکبر رحمانی از قطعه ۱۶ پروژه راه‌آهن بیرجند - قاین - یونسی نیز بازدید کرد.

سید "صولت مرتضوی" معاون اجرایی رئیس جمهور ۲ روز قبل در سفر به خراسان جنوبی از چند طرح اولویت‌دار این استان بازدید کرد که محور بیرجند - قاین و پروژه راه‌آهن بیرجند - قاین - یونسی از جمله آنها بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha