بیمارستان امام رضا (ع) میامی تا مهرماه امسال افتتاح می‌شود

شاهرود - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه بیمارستان میامی تا مهرماه امسال افتتاح می‌شود، گفت: توسعه سلامت این شهرستان با تجهیز و بهره‌برداری از بیمارستان امام رضا(ع) محقق می‌شود.

به گزاش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، حسین شیبانی روز پنجشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر میامی با بیان اینکه مطالبات مردمی به حق و منطقی است، افزود: همکاری و هم‌افزایی شورای اسلامی شهر و دانشگاه علوم پزشکی در سلامت شهرستان میامی بسیار اثر گذار است.

وی تصریح کرد: خرید تجهیزات این بیمارستان از هفته آینده آغاز می‌شود.

شیبانی با اشاره به اینکه توسعه متوازن در موضوع اعتبارات و تجهیزات به خوبی برای شهرستان‌های شاهرود و میامی محقق شده است، اظهار داشت: توسعه بیمارستان امام رضا(ع) همکاری و کمک مسوولان شهرستان را می طلبد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ابراز داشت: تا راه اندازی این بیمارستان برخی از متخصصان به صورت یک روز در میان در شهرستان میامی حضور خواهند داشت.

وی از تجهیز پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در سطح این شهرستان خبر داد و افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان میامی مستقل می‌شوند.

شیبانی با بیان اینکه ۹۹ درصد از شهروندان شهرستان میامی واکسن کرونا تزریق کردند، ادامه داد: این شهرستان از برترین‌های کشور در زمینه تزریق واکسن کرونا است.

وی گروه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود را تیم میدانی، جهادی و آماده خدمت به مردم خواند و اظهار داشت: هم‌افزایی بین مسئولان نتایج بسیار خوبی برای بهره‌مندی مردم در پی دارد.

دانشکده های پزشکی، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی و بهداشت با بیش از ۲ هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود فعال هستند. 
شهرستان‌های شاهرود و میامی با جمعیتی حدود ۲۶۰ هزار تن و ۵۴ هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha