رضائیان: اسکوچیچ از تعاملات خود برای بازی دوستانه استفاده می‌کند

تهران-ایرنا- عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی از تعاملات خود استفاده کرده و قرار است در فیفادی دوم از فرصت‌های به دست آمده برای انجام دیداهای دوستانه استفاده کند.

به گزارش ایرنا، بهرام رضائیان روز جمعه در گفت و گوی تلویزیونی افزود: انجام دیدارهای دوستانه در راه جام‌جهانی مهم است و سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از فرصت‌ها و تعاملاتی که دارد استفاده می‌کند تا در فیفادی دوم بتوانیم با تیم‌های اروپایی بازی کنیم.

وی ادامه داد: البته در حال حاضر تیم‌های اروپایی درگیر لیگ ملت‌ها هستند و در این برهه زمانی بیشتر فعالیت‌های ما معطوف به کشورهای آمریکای جنوبی و آفریقایی است.

این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص مجمع این فدراسیون تصریح کرد: خیلی وقت بود که مجمعی برگزار نشده بود، تصمیم‌های خوبی در این نشست گرفته شد که مهم‌ترین آن برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در هشتم شهریور ماه است. 

او در خصوص مسایل مالی و تصویب نشدن صورت‌های مالی در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال توضیح داد: صورت‌های مالی از سال ۱۳۹۸ توسط حسابرس مستقل رد شده است و یکی از علت‌های آن به بحث مبلغ قرارداد ویلتموس باز می‌گردد و فدراسیون زیانده اعلام شده است؛ البته چون هنوز رای این پرونده اعلام نشده و از سویی دیگر در فیفا طلبکار هم هستیم باید وضعیت مالی مشخص شود تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha